ارتش و سپاه دو مولفه اصلی در تأمین امنیت ملی، اقتدار و توسعه ایران اسلامی هستند
کد خبر: 4135836
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
امام جمعه گرگان:

ارتش و سپاه دو مولفه اصلی در تأمین امنیت ملی، اقتدار و توسعه ایران اسلامی هستند

امام جمعه گرگان ارتش و سپاه دو مولفه اصلی در تأمین امنیت ملی، اقتدار و ثبات و توسعه ایران اسلامی هستند، گفت: اگر امروز قدرتهای استکباری و مزدورانشان در منطقه نمی‌توانند چشم طمعی به جمهوری اسلامی ایران و نگاه خیانت آمیزی به این ملت داشته باشند به خاطر نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی است.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح، محبوب دل و مقبول اذهان مردم و مورد اعتماد کشور هستند.

امام جمعه گرگان با اشاره به سالروز دوم اردیبهشت و تاسیس سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر امروز قدرتهای استکباری و مزدورانشان در منطقه نمی‌توانند چشم طمعی به جمهوری اسلامی ایران و نگاه خیانت آمیزی به این ملت داشته باشند به خاطر نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی است.

آيت‌الله نورمفیدی گفت: نیروهای مسلح به عنوان قدرت سخت و دستگاه دیپلماسی به عنوان قدرت نرم هر دو هدف واحدی را دنبال می‌کنند و آن هدف تأمین امنیت ملی، اقتدار و ثبات و توسعه ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه بعضی براین باورند که با وجود ارتش نیازی به خدمات سپاه در کشور وجود ندارد، گفت: اما باید بدانیم ارتش و سپاه دو نیرو و مولفه اصلی اقتدار کشور هستند لذا ما باید به این دو قدرت نظامی و دفاعی احترام ویژه‌ای قائل شده و قدردان آنها باشیم.

امام جمعه گرگان به برگزاری نماز عید فطر اشاره کرد و گفت: ماه بندگی خدا به پایان رسید و باید به این‌ فکر باشیم که از این ماه توشه‌ای برای ادامه سال خود برداریم و افرادی که توانستند از این ماه بهره کافی ببرند بسیار خوشحال هستند.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه در واقع عید فطر روز پاداش یک ماه بندگی خداست که شامل بندگان خوب خداوند خواهد شد، گفت: نماز عید فطر باعث تقویت اسلام و عظمت و شکوه مسلمین می‌شود و مسلمان باید به این فرضیه الهی اهتمام ویژه‌ای قائل شده زیرا چشم همه جهانیان به شکوه و اقتدار مسلمین در نماز عید فطر است.

امام جمعه گرگان پنجم اردیبهشت ماه سالروز حمله آمریکا به طبس و گرفتار شدن آنان در طوفان اشاره کرد وگفت: آمریکایی ها سال ۱۳۵۹ از طریق هوایی به ایران حمله کردند و می‌خواستند اقدامات برای نجات جاسوسان خود انجام دهند که بنا بر اراده خداوند طوفانی برپا شد و بار دیگر این اقدام شوم ناکام ماندند. 

انتهای پیام
captcha