توزیع بیش از ۳۰۰۰ بسته حمایتی در پویش «هلال رحمت» چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4136345
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲

توزیع بیش از ۳۰۰۰ بسته حمایتی در پویش «هلال رحمت» چهارمحال‌وبختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری گفت: طی ماه مبارک رمضان و در قالب طرح پویش «هلال رحمت»، سه هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی و غیرمعیشتی توزیع شد.

پویش هلال رحمت

به گزارش ایکنا ازچهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌ عمومی جمعیت هلال‌ احمر استان، مسعود مثنوی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیار اظهار کرد:  طی ماه مبارک رمضان و در قالب طرح پویش هلال رحمت، تعداد سه هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی و غیرمعیشتی تهیه و توزیع و ۳۹ سفره مهربانی برپا شد که ارزش ریالی این خدمات بیش از ۳۶ میلیارد ریال بوده است.

مثنوی ادامه داد: جمعیت هلال‌ احمر استان همچنین در این ماه در قالب پویش هلال رحمت یک‌هزار و ۸۹۵ بسته معیشتی و همچنین یک‌‌هزار و ۲۰۹ بسته غیرمعیشتی را در شهرستان‌های استان توزیع کرد.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده معیشتی ۱۰ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال و بسته‌های غیرمعیشتی ۱۸ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال بود که با تلاش معاونت امور داوطلبان این جمعیت و استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال، مؤسسات ‌و نهادهای حمایتی و کمک خیران تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

مثنوی بیان کرد: برپایی ۳۹ سفره مهربانی به ارزش ۸ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال از دیگر برنامه‌های این جمعیت در ماه مبارک رمضان بود.

وی گفت: مجموع کل داوطلبان و خیران مشارکت‌کننده در طرح ماه مبارک رمضان، ۵۷۶ نفر بود و همچنین ۲۱ پزشک داوطلب نیز در طرح امداد نوروزی به‌صورت برخط ضمن همکاری با جمعیت هلال احمر استان، به نیازمندی‌های مسافران و مراجعه‌کنندگان پاسخ دادند.

انتهای پیام
captcha