فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با نمایندگان‌ تشکل‌های کارگری دیدار کرد
کد خبر: 4138404
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با نمایندگان‌ تشکل‌های کارگری دیدار کرد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با نمایندگان تشکل‌های کارگری دیدار و با آنها گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با نمایندگان‌ تشکل‌های کارگری دیدار کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 13 اردیبهشت، در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری در سالن جلسات شهید امینی ستاد فرماندهی سپاه شهدای استان، گفت: این قشر از جامعه به معنای واقعی کلمه به صورت شبانه‌روزی مجاهدت کرده و برای رشد و اعتلای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه، کارگران با تمام توان خود با فداکاری و تلاش شبانه روزی بارمسئولیت بخش اقتصادی کشورمان را بر دوس گرفته‌اند، اضافه کرد: کارگران چه در زمان شیوع ویروس کرونا، چه زمان بروز مشکلات معیشتی و ... حتی یک روز کار را تعطیل نکردند و تحت تاثیر تبلیغات مخرب دشمنان نظام و انقلاب قرار نگرفتند.

شهسواری گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در خلال همه این سال‌ها تا جایی که توانستند، کشور را تحریم کردند، اما جامعه کارگری تلاش کردند، آثار و تبعات این تصمیم‌های خصمانه به حداقل برسد، پس باید قدردان آنها باشیم.

ناصر قره‌نقده‌ای مسئول بسیج کارگری سپاه شهدای آذربایجان غربی بصیرت، دیانت و دشمن‌شناسی را خصیصه بارز جامعه کارگری دانست، گفت: دشمن از هر دری وارد می‌شود، تا این قشر زحمتکش را تحت‌تاثیر خدعه‌های خود قرار دهد.

وی ادامه داد: دشمن از این نکته غافل است، که این طیف زحمتکش به معنای واقعی کلمه ولایتمدار بوده و تبعیت محض از ولایت فقیه را سرلوحه امور خود قرار داده است، به‌طوری‌‌که برای تحقق یافتن شعار سال رونق هرچه بیشتر تولید با همه توان خود تلاش می‌کنند.

انتهای پیام
captcha