فیلم مستند نخستین شهید روحانی کهگیلویه‌وبویراحمد تولید می‌شود
کد خبر: 4139650
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

فیلم مستند نخستین شهید روحانی کهگیلویه‌وبویراحمد تولید می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید کهگیلویه‌وبویراحمد از تولید فیلم مستند شهید «سیدعلی نورالدینی»، نخستین شهید روحانی استان خبر داد.

حجت‌الاسلام قدرت‌اله خرم‌روز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان، حجت‌الاسلام قدرت‌اله خرم‌روز، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 18 اردیبهشت‌ماه در نشست کمیته روحانیت و دفاع مقدس، اظهار کرد: فیلم مستند شهید سیدعلی نورالدینی، نخستین شهید روحانی استان با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط تولید می‌شود.

وی با اشاره به حضور پرشور روحانیت در دفاع مقدس، افزود: قشر روحانی نسبت به جمعیت بیشترین شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.حضور روحانیت در دفاع مقدس هم به افزایش معنویت رزمندگان کمک می‌کرد و هم مشوقی برای رویارویی با دشمن در خط مقدم بود چرا که روحانیت در خط مقدم هم حضور فعالی داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: بهترین راه معرفی شهدا و ایثارگران به‌ویژه روحانیت به نسل جوان، از طریق تولید کلیپ، فیلم کوتاه و مواردی از این قبیل است.بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از نویسندگان و هنرمندان در حوزه ایثار و شهادت حمایت می‌کند.

انتهای پیام
captcha