ولایت در مقابل دشمن تحریف گر باید پررنگ شود
کد خبر: 4145107
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

ولایت در مقابل دشمن تحریف گر باید پررنگ شود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در راه حق و راه دفاع از ولایت در برابر همه هجمه دشمن تحریف گر و دروغگو قدم برداشته، از ولایت دفاع کنید و در این راه ثابت قدم باشید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی،  نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی،  نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۱۰ خردادماه در دیدار با اعضای ستاد دهه کرامت خراسان جنوبی و کاروان خدام رضوی اظهار کرد: آنچه که مربوط به پیامبر اکرم(ص) و دین اسلام و اوصیا و جانشینان پیامبر(ص) است ریشه در اسناد پیغمبران سلف دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: اسناد آن موجود است و در خود قرآن کریم هم در جا به جا از این پیش گویی ها و انتظار اهل کتاب یاد شده است و حتی از کسانی که در مدینه منتظر پیامبر(ص) بودند و این موضوعات در اسناد کتب سلف موجود است و به گونه های مختلف بیان شده است.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی جایگاه اهل بیت(ع) تبیین شده است، گفت: از فرمایشات خود رسول اکرم(ص) است و اسناد و مدارک آن را بزرگان و علما و صاحب نظران غیر شیعه مطرح کرده‌اند که قرآن و اهل بیت (ع) را به عنوان دو امانت پیش امت می‌گذارم.

وی با بیان اینکه مسئله امامت ریشه در تکوین و تشریع دارد، بیان کرد: خدا را شاکر باشید که وقت خود را برای اهل بیت (ع) گذاشته اید و اولیای خدا هستند و این فرصت را غنیمت بشمارید و امیدواریم بتوانیم در راه حق و راه ولایت الله در برابر این همه دشمن تحریف گر و دروغگو آدمکش قدم برداریم و از ولایت دفاع کنیم و در این راه ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام
captcha