تجلیل از دانشجویان دانشگاه علامه رتبه‌دار در جشنواره قرآنی وزارت علوم + عکس
کد خبر: 4150580
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

تجلیل از دانشجویان دانشگاه علامه رتبه‌دار در جشنواره قرآنی وزارت علوم + عکس

دانشجویان برگزیده دانشگاه علامه طباطبایی در سی و هفتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم طی مراسمی با حضور رئیس این دانشگاه تجلیل شدند.

تجلیل از دانشجویان برگزیده دانشگاه طباطبائی در جشنواره قرآنی وزارت علوم + عکس

به گزارش ایکنا، مراسم تجلیل از دانشجویان برگزیده دانشگاه علامه طباطبائی در مرحله کشوری سی و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم روز گذشته پنجم تیرماه برگزار شد.

این مراسم با حضور عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق اکبری‌اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، محمدجواد نوراحمدی، مدیر اجتماعی و جمعی از مسئولان و کارکنان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی  در سالن تالار گفت‌وگو برگزار شد.

در بخشی از این مراسم برگزیدگان سی و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد این جشنواره و چالش‌ها و مشکلات پیش روی فعالیت‌های قرآنی در سطح دانشگاه‌ها پرداختند. 

همچنین تجلیل از برگزیدگان انجمن‌های علمی - دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت بخش دیگری از برنامه‌های این مراسم بود.

دانشگاه علامه طباطبایی در مرحله کشوری سی و هفتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم با کسب 10 رتبه برتر در رشته‌های مختلف، بهترین عملکرد را در ادوار مختلف این جشنواره داشت و در رده‌بندی نهایی دانشگاه‌های کشور در جشنواره قرآنی نیز رتبه چهارم را کسب کرد.

از این دانشگاه در بخش آقایان محمدسجاد محمدی، رتبه اول رشته اذان؛ محمدرسول تکبیری، رتبه دوم رشته حفظ کل قرآن کریم، محمدامین نجفی، رتبه اول رشته حفظ 20 جزء قرآن، سامان خدایاری، شایسته تقدیر در رشته فیلم کوتاه؛ ‌امیرحسین ‌فتحعلی‌زاده، شایسته تقدیر در رشته تولیدات ‌رسانه‌ای؛ محمدرسول تکبیری، رتبه اول رشته ‌حفظ ‌نهج‌البلاغه و احمد خلیل‌زاده، رتبه دوم رشته حفظ نهج‌البلاغه را به دست آوردند.

همچنین در بخش بانوان نیز مهسا سعادتی‌ماجد، رتبه دوم رشته تلاوت ترتیل؛ شادی خدایاری، رتبه اول رشته عکاسی و زهرا کریمیان، شایسته تقدیر در رشته ایده‌پردازی حائز رتبه شدند.

مرحله کشوری سی و هفتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم طی روزهای هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی دانشگاه لرستان و با حضور 400 شرکت‌کننده در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

این جشنواره ۹ بخش و ۴۰ رشته دارد و بخش‌های ۹گانه آن عبارت از بخش‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی، هنری، فناوری، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و کارآفرینی قرآنی است. 

انتهای پیام
captcha