بازگشت حجاج خراسان‌جنوبی از ۱۶ تيرماه
کد خبر: 4152141
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

بازگشت حجاج خراسان‌جنوبی از ۱۶ تيرماه

مديرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بازگشت حجاج این استان از ۱۶ تا ۱۹ تیرماه انجام خواهد شد، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، امیدواریم در ورود پروازهای حامل حجاج تأخیر چندانی نداشته باشیم.

عظیم طهماسبی، مديرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی، عظیم طهماسبی، مديرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی، امروز، 12 تیرماه در سخنانی با بیان اینکه بازگشت حجاج این استان از ۱۶ تا ۱۹ تیرماه انجام خواهد شد، گفت: نخستین گروه از حجاج استان ساعت 10:45 روز جمعه، 16 تیرماه وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه می‌شوند. طبق برنامه اعلامی، عملیات بازگشت حجاج بیت‌الله‌ الحرام فشرده‌تر از عملیات رفت خواهد بود.

وی با بیان اینکه در طی این چهار روز فرودگاه بیرجند میزبان 9 پرواز هواپیمایی ایران‌ایر خواهد بود، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای انجام به موقع پروازها، امیدواریم در ورود پروازهای حامل حجاج تأخیر چندانی نداشته باشیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی بیان کرد: با برگزاری جلسات و اخذ تدابیر مناسب برای انجام هرچه بهتر عملیات بازگشت حجاج، هماهنگی لازم با ارگان‌های مستقر در فرودگاه صورت گرفته است و تلاش می‌شود تا روند تحویل بار و خروج زائران از فرودگاه تسهیل و تسریع شود.

طهماسبی با بیان اینکه دو هزار و 81 نفر زائر در بازه زمانی 13 تا 16 خردادماه از طریق فرودگاه بیرجند به جده اعزام شده بودند، اظهار کرد: اقدامات مناسبی در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات به زائران خانه خدا انجام شده که از آن جمله می‌توان به آماده‌سازی تجهیزات ترمینالی، سرویس و آماده‌سازی تسمه نقاله‌ها، تأمین چرخ‌دستی، افزایش تعداد کارکنان پلیس، گذرنامه، پایگاه امداد، خدمات و باربری اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha