زائران اربعین البرزی گروهی به کربلا اعزام می‌شوند
کد خبر: 4156926
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

زائران اربعین البرزی گروهی به کربلا اعزام می‌شوند

مدیر حج و زیارت البرز از اعلام آمادگی حج و زیارت استان به‌منظور همکاری با هیئت‌های مذهبی برای اعزام گروهی زائران به کربلا در ایام اربعین حسینی خبر داد.

زائران اربعین

محمدحسن سامعی، مدیر حج و زیارت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اعزام گروی زائران به کربلا در ایام اربعین خبر داد و گفت: حج و زیارت به‌عنوان دبیر کمیته ثبت‌نام و اعزام اربعین استان زیر نظر ستاد اربعین در راستای تسهیل‌سازی سفر زائران به کربلا در ایام اربعین برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته است.

وی با بیان اینکه براساس تصمیم‌گیری‌های مسئولان مقرر شد با استفاده از ظرفیت و تجربیات لازم این سازمان اعزام‌های گروهی اربعین ساماندهی شود، افزود: در این اعزام روحانیون و مدیران به‌صورت داوطلبانه همراه زائران گروهی اعزام خواهند شد تا ضمن بهره‌مندی لازم در حوزه معنوی در تسهیل‌سازی سفر این زائران نیز نهایت تلاش را داشته باشند. 

مدیر حج و زیارت البرز گفت: در صورت درخواست هیئت‌های مذهبی برای اعزام گروهی زائران به کربلا در ایام اربعین حسینی، درخواست باید در اسرع وقت به کمیته ثبت‌نام و اعزام اربعین استان اعلام شود تا فرصت لازم برای هماهنگی با بعثه مقام معظم رهبری و هیئت‌های مذهبی امکان‌پذیر باشد.

انتهای پیام
captcha