رسانه‌ها حلقه اتصال مردم به حکومت است
کد خبر: 4161199
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
استاندار گلستان:

رسانه‌ها حلقه اتصال مردم به حکومت است

استاندار گلستان با اشاره به اینکه رسانه حلقه اتصال مردم و حکومت است، گفت: پیشرفت استان توسط مطالبه‌گری به حق رسانه اتفاق افتاده و تجربه نشان داده که پیشرفت استان با همدلی و هم‌افزایی دستگاههای اجرایی ایجاد خواهد شد.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار استان گلستان، امروز، 17 مرداد در بازدید از خبرگزاری‌های جهاددانشگاهی گلستان ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: رسانه قلب متعالی حکمرانی بوده و حکمرانی صالح بدون رسانه و پاسخگویی مسئولین امکان‌پذیر نبوده زیرا شفافیت تنها با ظرفیت رسانه و استفاده از فناوری‌های نوین همچون حضور فعال در رسانه‌ها اتفاق می‌افتد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه رسانه حلقه اتصال مردم و حکومت است، بیان کرد: پیشرفت استان توسط مطالبه‌گری به حق رسانه اتفاق افتاده و تجربه نشان داده که پیشرفت استان با همدلی و هم‌افزایی دستگاههای اجرایی ایجاد خواهد شد.

زنگانه جهاددانشگاهی به عنوان مولود مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: این نهاد برخاسته از نظام و تلفیقی از کار جهادی و علمی و دانش‌بنیان بوده و در بسیاری از عرصه‌ها ار انقلاب فرهنگی بهتر و موفق‌تر عمل کرده است.

استاندار گلستان افزود: جهاددانشگاهی یک الگوی خوب برای مجموعه‌های مبتلا به افراط و تفریط بوده که متعادل رفتار کرده و با تغییر مدیریت خوب و استفاده از نیروهای ارزشمند و جوان، اقدامات خوبی را انجام داده است.

استاندار استان با اشاره به دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان در هفته دولت، بیان کرد: ما در سرزمین برادری با اقوام و مذاهب مختلف و ظرفیت و نعمتهای الهی زندگی کرده که برای بهره‌وری حداکثری از آن و رفع عقب ماندگی های استان لازم است رسانه محورها و مصوبه‌های که نیاز به مطالبه‌گری دارند را به گوش مسئولین برسانند.

زنگانه با اشاره بر اینکه استان در این دولت وارد فاز جدید شده اتفاقات چشمگیری را در دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان مژده داد و افزود: افتتاحیه از دانشکده، چندین هزار زهکشی و آبیاری نوین، آغاز عملیات اجرای پروژه‌های مسکن و مشکل راه روستایی و ایمنی نیروگاه‌های برق، آببندان ها، فیبرنوری، تجهیز مدارس و بیمارستان‌ها، طرح فاضلاب و محرومیت زدایی از مناطق از جمله اقدامات که به همت دولت جدید اجرایی شده است.

وی با اشاره به عملیاتی ساختن گفتمان رهبری به نقش مؤثر خبرگزاری تخصصی ایکنا پرداخت و گفت: مباحث قرآنی از جمله مباحث مهمی هستند که در سند تحول چشم انداز فعالیت قرآنی به آن تاکید ویژه شده و خبرگزاری ایکنا با همراهی دستگاه‌های ذیربط همچون اوقاف، سازمان تبلیغات و فرهنگ ارشاد می‌تواند به ظرفیت‌سازی و کارهای تبیینی بپردازد.

انتهای پیام
captcha