راهپیمایی «حمایت از کودکان مظلوم غزه» شنبه در تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 4181738
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
رمضان شریف:

راهپیمایی «حمایت از کودکان مظلوم غزه» شنبه در تهران برگزار می‌شود

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با بیان اینکه مسئله فلسطین از معدود اتفاقاتی است که شاهد انسجام و هم‌صدایی در آن هستیم، اعلام کرد: قرار است بنا به درخواست مکرر مردم روز شنبه ساعت ۳ راهپیمایی بزرگی با شعار «حمایت از کودکان مظلوم غزه» و با سخنرانی سردار سلامی در تهران و در مسیرهای منتهی به میدان انقلاب و همزمان در سایر استان‌ها برگزار شود.

سومین جلسه فوق‌العاده ستاد مرکزی انتفاضه و قدس

به گزارش خبرنگار ایکنا، سومین جلسه فوق‌العاده ستاد مرکزی انتفاضه و قدس، صبح امروز، ۲۳ آبان، با حضور رمضان شریف، رئیس ستاد و ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

رمضان شریف در ابتدای این نشست گفت: در آستانه چهلمین روز عملیات معجزه‌آسا و بی‌سابقه توسط رزمندگان جبهه مقاومت به پرچم‌داری حماس و جهاد اسلامی در فلسطین هستیم و علی‌رغم اینکه چهل روز از این عملیات گذاشته، رژیم صهیونیستی تمام توان خود را بکار گرفته تا یک پیروزی در صحنه نبرد به دست آورد، ولی می‌توان محکم اعلام کرد شهدای رزمندگان مقاومت فلسطین در مقایسه با تلفات رژیم صهیونیستی بسیار اندک است و از آن سه هزار نفر نیرویی که آماده نبرد هستند فقط هزار نفر در میدان حضور دارند و دو هزار نفر دیگر باقی مانده‌اند که آماده رزم زمینی هستند. رزمندگان مقاومت فلسطین در شبانه‌روز گذشته حدود ۱۵ تانک و نفربر اسرائیلی را منهدم کرده‌اند و حدود ۱۲ تانک و نفربر هم به غنیمت گرفته‌اند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند بعد از انهدام بیمارستان‌ها بگوید که مقر حماس را منهدم کرده، که این ادعا واقعاً خنده‌دار است. باید برای افشای حقیقت به خبرنگاران اجازه داده شود تا حضور پیدا کنند و اطلاع‌رسانی داشته باشند. این بیمارستان‌ها فقط برای کمک‌رسانی و درمان افراد مجروح مورد استفاده قرار می‌گیرند و هیچ استفاده دیگری ندارند.

تنفر مردم دنیا از آمریکایی‌ها

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با بیان اینکه در هیچ مقطع زمانی به این اندازه مردم جهان از آمریکایی‌ها متنفر نشده بودند و این موضوعی است که سفارتخانه‌های آمریکا اعلام کرده‌اند، اظهار کرد: امروز مردم جهان عرب و دیگر نقاط دنیا آمریکا را عامل اصلی عدم کمک‌رسانی به مردم مظلوم غزه می‌دانند. امروز فرمانده سنتکام مشاور اصلی صهیونیست‌هاست و رسانه‌های انگلیسی مسئولیت عملیات روانی در کمک به صهیونیست‌ها را برعهده گرفته‌اند.

رمضان شریف با اشاره به رویکرد جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت مردم غزه اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا به مردم مظلوم غزه کمک و حمایت خود را اعلام کرده و این بخشی از مسئولیت دینی و انسانی ماست. من در اینجا از مردم به خاطر عدم همراهی با دوقطبی کاذب مقابله با مقاومت تشکر می‌کنم و خدا را شاکر هستم که مردم از فلسطین مظلوم حمایت می‌کنند.

وی گفت: مسئله فلسطین از معدود اتفاقاتی است که شاهد انسجام و هم‌صدایی در آن هستیم و در این راستا برگزاری چند راهپیمایی در تهران را شاهد بودیم و قرار است بنا به درخواست مکرر مردم روز شنبه بعد از ظهر ساعت ۳ و همزمان با تجمعات در سراسر دنیا، راهپیمایی بزرگی با سخنرانی سردار سلامی در تهران و در مسیرهای منتهی به میدان انقلاب برگزار شود و شعار این راهپیمایی «حمایت از کودکان مظلوم غزه» است و همچنین قرار است این راهپیمایی در مراکز استان‌ها هم در جریان باشد. 

بنابر اعلام رمضان شریف در تهران دو مسیر میدان فردوسی - خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان نواب صفوی - خیابان انقلاب، میدان انقلاب برای برگزاری راهپیمایی تعیین شده و زمان و مسیرهای راهپیمایی در استان‌ها با نظر مسئولان استانی مشخص می‌شود.

رژیم صهیونیستی میدان رسانه و نبرد را باخته است

رمضان شریف تأکید کرد: حضور میدانی مردم حتماً مؤثر است و فشار روانی بیشتری بر صهیونیست‌ها و حامیانش وارد خواهد کرد. رژیم صهیونیستی هم میدان رسانه را از دست داده و هم میدان نبرد را. صهیونیست‌ها باید بدانند جریان مقاومت یک فکر، اندیشه و راهبرد است و این فکر را نمی‌توان با بمباران از بین برد بلکه برعکس آن فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

وی گفت: جمهوری اسلامی در حوزه داخلی و خارجی اقدامات خیلی خوبی را انجام داده و تلاش کرده در حوزه دیپلماسی مقاومت و دیپلماسی منطقه‌ای ایفای نقش کند که یکی از نمونه‌های آن در سخنرانی رئیس جمهور در نشست سران کشورهای سازمان کنفرانس اسلامی ظهور و بروز یافت. همچنین در حوزه کمک‌های مردمی ما کمک‌های بسیاری را در قالب چند کشتی برای مردم مظلوم غزه ارسال کرده‌ایم و از مسئولان کشورها می‌خواهم مسیر را باز کنند تا این کمک‌ها به دست مردم این منطقه برسد.

انتهای پیام
captcha