فریاد «مرگ بر اسرائیل» دانشجویان و مرزنشینان خلیج‌فارس در بوشهر + عکس
کد خبر: 4182627
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
در راستای حمایت جهانی از مردم غزه انجام شد؛

فریاد «مرگ بر اسرائیل» دانشجویان و مرزنشینان خلیج‌فارس در بوشهر + عکس

دانشجویان و طلاب بوشهری و مرزنشینان کرانه خلیج‌فارس در بوشهر، همزمان با سراسر کشور در محکومیت جنایت‌های رژیم اشغال‌گر قدس در نوار غزه، با مشت‌هایی گره‌کرده شعار «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند.

اجتماع طلاب و دانشجویان و مرزنشینان خلیج‌فارس

به گزارش ایکنا از بوشهر، دانشجویان و طلاب و مردم مرزنشین کرانه خلیج‌فارس در جوار میدان سردار شهید رئیسعلی دلواری شهر بوشهر، بعدازظهر ۲۷ آبان‌ماه، همزمان با سراسر کشور در محکومیت جنایت‌های رژیم اشغال‌گر قدس در نوار غزه، با مشت‌هایی گره‌کرده شعار «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان بوشهر، نیز در اجتماع پرشور طلاب و دانشجویان و دانش‌آموزان بوشهری‌ در محکومیت جنایت‌های رژیم اشغال‌گر قدس در نوار غزه، اظهار کرد: رژیم جعلی صهیونیستی که از سوی کشور‌های استکباری و به‌ویژه انگلیس در سرزمین فلسطین جا داده شده همواره با ارتکاب جنایت برای تثبیت خود تلاش کرده و این رژیم اشغالگر مولد اندیشه استعماری انگلیس و سپس آمریکای جنایت‌کار و کشور‌های حامی آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی همواره برای از بین بردن جهان اسلام و کنترل آن در تلاش بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، افزود: کارنامه رژیم صهیونیستی مملو از تخلف‌های بین‌المللی است و این رژیم خونخوار و منحوس تمام معاهدات حقوقی جهانی و حتی معاهده عدم تولید و نگهداشت سلاح هسته‌‎ای را زیر پا گذاشته و اکنون ۵۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد و حتی در مجمع انرژی هسته‌ای جهان نیز حاضر به عضویت نشده است.

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان بوشهر در ادامه با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل حتی یکی از قطعنامه‌های سازمان ملل را ایفا نکرده و مدام در نوار غزه اقدام به کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع کرده است، گفت: اجتماع پرشور مردم دیار دارالحماسه و ولایت‌مدار بوشهر که همزمان با سراسر کشور برگزار شده، مشتی محکم و آهنین بر پیکره رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

یادآور می‌شود، تشکیل زنجیره ۵ کیلومتری از پرچم فلسطین و پرچم مقاومت اسلامی توسط دانشجویان و طلاب و دانش‌آموزان بوشهری در کرانه سواحل دریای خلیج فارس یکی دیگر از برنامه‌ها در راستای حمایت جهانی از مردم غزه در بندر بوشهر بود.

اجتماع طلاب و دانشجویان و مرزنشینان خلیج‌فارس اجتماع طلاب و دانشجویان و مرزنشینان خلیج‌فارس اجتماع طلاب و دانشجویان و مرزنشینان خلیج‌فارس اجتماع طلاب و دانشجویان و مرزنشینان خلیج‌فارس اجتماع طلاب و دانشجویان و مرزنشینان خلیج‌فارس اجتماع طلاب و دانشجویان و مرزنشینان خلیج‌فارس اجتماع طلاب و دانشجویان و مرزنشینان خلیج‌فارس

سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
captcha