۱۴ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند
کد خبر: 4183405
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
به همت امام جمعه و مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلشن گرگان؛

۱۴ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند

همزمان با آغاز هفته بسیج با حضور رئیس کل دادگستری در نهمین مرحله آزادسازی زندانیان نیازمند در قالب مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلشن گرگان به همت امام جمعه گرگان و خیرین ۱۴ زندانی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله نورمفیدی، امام جمعه گرگان در نهمین مرحله آزادسازی زندانیان نیازمند در قالب مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلشن گرگان که امروز، ۳۰ آبان در بیت‌الزهرا(س) گرگان برگزار شد، گفت: اگر انسان قدم خیری بر می‌دارد و کار نیکویی انجام می‌دهد، تنها برای رضای خدا باشد.

آیت‌الله نورمفیدی اظهار کرد: ما هیچ چشم داشتی به کار انجام شده نداریم، اما انتظار داریم، آزادشدگان دیگر در این مسیر گام بر ندارند.

وی بیان کرد: آزادی شما زندانیان لطف خدا بوده و ما یک وسیله در این راه بودیم که باید قدر این لطف را بدانید. شکر نعمت خدا، سبب باز شدن درهای نعمت دیگر الهی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: انتظار داریم کسانی که می‌توانند دری بر روی این زندانیان آزاد شده باز کنند، از هیچ اقدامی در این زمینه کوتاهی نکنند. اگر چنین دری به روی شما زندانیان باز می‌شود، باید آبروداری کنید و با جدیت در مسیر رشد و تغییر راه زندگی قدم بردارید.

وی در ادامه از رئیس کل دادگستری گلستان‌ خواست، همچنان که در مسیر اقتصاد مقاومتی واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد را احیا کرده، زمینه اشتغال این زندانیان را در تین واحدهای تولیدی فراهم کند.

مبلغ بدهی ۱۴ زندانی آزاد شده امروز یک میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال بود که ضمن پرداخت از سوی مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلشن و خیرین، به هر یک‌ از آنان یک بسته معیشتی به ارزش ۱۴ میلیون ریال و یک کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی هم اهدا شد.

همچنین با تأکیدات نماینده مقام معظم رهبری در گلستان و پیگیری آنی مدیر کل دادگستری استان گلستان در این مراسم، یکی از مدیران مراکز تولیدی استان زمینه اشتغال این ۱۴ زندانی را فراهم کردند.

انتهای پیام
captcha