وحدت و همدلی گلستان الگوی تمام عیار انسجام در کشور است
کد خبر: 4184005
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
نماینده ولی‌ فقیه در گلستان:

وحدت و همدلی گلستان الگوی تمام عیار انسجام در کشور است

آیت‌الله نورمفیدی حضور نمایندگان نیرو‌های مسلح در محفل انس با قرآن را از نماد‌های عینی حاکمیت وحدت در استان دانست و گفت: وحدت و همدلی مردمان گلستان الگوی تمام عیار انسجام در کشور بوده و این انسجام در تمامی ابعاد جامعه نمود پیدا کرده و مردم در سایه سار وحدت و همدلی زندگی مسالمت‌آمیزی دارند.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌ فقیه در گلستان در محفل انس با قرآن نیرو‌های مسلح که امروز، 4 آذرماه در سالن غدیر سپاه نینوا گلستان برگزار شد، گفت: قرآن و تلاوت آن آثار و برکات زیادی دارد که یکی از آنها نزدیک شدن قلوب مؤمنین به هم است.

نماینده ولی‌ فقیه در گلستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج یادآور ازخودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر با عزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش کرده‌اند.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان‌ اینکه بسیج یک فرهنگ ساخته شده در دوران حماسه و رزم است و به ‌یقین متعلق به همه اقشار مردم وفادار به ‌نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی است، ادامه داد: مردم عاشق اخلاص، صفا، حماسه‌آفرینی و ایثارگری بسیجیان درس‌آموز مکتب امام راحل هستند.

وی حضور نمایندگان همه نیرو‌های مسلح در این مراسم را از نماد‌های عینی حاکمیت وحدت در استان دانست و افزود: وحدت و همدلی مردمان گلستان الگوی تمام عیار انسجام در کشور بوده و این انسجام در تمامی ابعاد جامعه نمود پیدا کرده و مردم در سایه سار وحدت و همدلی زندگی مسالمت‌آمیزی دارند.

آیت‌الله نورمفیدی به برگزاری اولین اجلاسیه شهدای زن اهل‌سنت در گلستان اشاره کرد و گفت: در این اجلاسیه میزبان ۱۴ استان از خانواده‌های شهدا و جانبازان و همچنین مسئولان ۱۴ استان اهل سنت در کشور هستیم، لذا این برنامه یکی از اقدامات قابل تقدیری است که با تدبیر مسئولان در حال برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام
captcha