شهید سلیمانی کمر آمریکا و داعش را شکست
کد خبر: 4192136
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

شهید سلیمانی کمر آمریکا و داعش را شکست

امام جمعه یاسوج گفت: کسی که کمر آمریکا و داعش را شکست سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

آیت‌الله سیدنصیر حسینی، امام جمعه شهر یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، آیت‌الله سیدنصیر حسینی، امام جمعه شهر یاسوج امروز، 15 دی‌ماه در نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، اظهار کرد: روز قیامت خواهد آمد و نظم کنونی جهان به هم ریخته می‌شود. در آخرت همه اندیشه و اعمال خوب و زشتی که انجام دادیم جلوی چشم ما آشکار خواهند شد.

وی با اشاره به روز یکشنبه، 17 دی‌ماه همزمان با سالروز کشف حجاب رضاخان، افزود: رضاخان به دنبال ولنگاری جامعه مسلمان ایران بود.این فساد و فحشا زیربنای همه گناهان است.دشمنان خبیث‌ترین فرد که رضاخان بود را به ملت ایران تحمیل کردند و سپس وی را عزل و پسرش را به تخت نشاندند.امروز برخی‌ها نشان دادند دنبال چهره خوب و معقول از دوران پهلوی هستند در حالی که ملت  ایران دوران خفت بار پهلوی را به یاد دارند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان، ضمن تسلیت به رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران، بیان کرد: از ابتدای انقلاب تا به امروز مردم ایران طمع تلخ ترور را چشیده‌اند و در ابتدای انقلاب اقداماتی چون ترور مسئول و مردم بی گناه در دستور کار دشمنان بود و وقتی دیدند مردم از این ترورها بیمی ندارند جنگ هشت ساله را به ملت ایران تحمیل کردند.

آیت‌الله حسینی تصریح کرد: دشمنان تحریم، فساد و جنگ روانی بر علیه ملت ایران به راه انداختند و سپس داعش را به وجود آوردند. آمریکا با ساختن داعش به دنبالت ساخت امنیت کذابی برای رژیم صهیونیستی بود. داعش یک تیر را به سمت اسرائیل شلیک نکرد و این خود مهم‌ترین سند از حمایت همه جانبه آمریکا از داعش است. کسی که کمر آمریکا و داعش را شکست سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود و اگر نبود نیروهای جان برکف سپاه قدس، خدا می‌داند چه به روز کشور های منطقه می‌آمد.

وی ادامه داد: داعش به دنبال تسخیر کشورهای منطقه و در آخر به دنبال تسخیر ایران بود اما حاج قاسم سلیمانی جلوی این گروه وحشی ایستاد و آنها را شکست داد. آمریکا که از قدرت حاج قاسم سلیمانی هراس داشت در یک صبحگاه وی را به شهادت رساند‌. با شهادت حاج قاسم سلیمانی میلیون‌ها جوانه رویید زیرا در مکتب اسلام شهید زنده است و یک حیات ویژه خداوند به آنها عنایت می‌کند.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: کسی که همه چیز خود را در کف اخلاص و اطاعت از پروردگار بگذارد خداوند به وی همه چیز عنایت می‌کند و شهادت حاج قاسم باعث تبدیل وی به یک مکتب شد و ترس دشمنان از همین موضوع است که دست به چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای می‌زنند.شهیدان ریشه‌های انقلاب هستند و هر شهیدی که به خاک می‌افتند، ارزش‌های الهی بیشتر ریشه می‌زنند.

انتهای پیام
captcha