دوره آموزش تربیت مدرس روخوانی و روانخوانی قرآن در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود
کد خبر: 4200257
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

دوره آموزش تربیت مدرس روخوانی و روانخوانی قرآن در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در استان خبر داد.

تربیت مدرس روخوانی و روانخوانی قرآن در خراسان‌شمالی
به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان، سیدناصر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی اظهار کرد: نخستین دوره تخصصی تربیت مدرس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در استان طی ماه آینده برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: افراد دارای مدرک تربیت معلم روخوانی و روانخوانی و گواهینامه قرائت سطح پنج یا قبولی در آزمون ورودی و همچنین داشتن حداقل سن بین ۳۰ تا ۶۰ و دارا بودن مدرک تحصیلی دوره کارشناسی و یا افراد دارای مدرک دیپلم و فوق دیپلم با سابقه سه سال تدریس می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.
 
حسینی افزود: اساتید در نظر گرفته شده برای دوره آموزشی آقایان رمضانی فرد و تقی‌پور از اساتید کشوری هستند که طبق برنامه‌ریزی انجام شده این دوره اوایل اسفندماه به‌صورت فشرده طی دو هفته به مدت ۱۲۰ ساعت برگزار و به افراد شرکت‌کننده از سازمان دارالقرآن گواهی اعطا خواهد شد.
 
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: مجری این دوره آموزشی مؤسسه معراج شهرستان بجنورد است که در زمینه برگزاری دوره‌های تربیت کادر سابقه درخشانی دارد.
انتهای پیام
captcha