برگزاری نمایشگاه قرآن‌کریم همزمان با ماه رمضان در زنجان
کد خبر: 4201172
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

برگزاری نمایشگاه قرآن‌کریم همزمان با ماه رمضان در زنجان

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: نمایشگاه قرآن‌کریم به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در زنجان برگزارخواهد شد.

برگزاری نمایشگاه قرآن‌کریم

محسن ربّی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: با توجه به ضرورت ایجاد بستر مناسب جهت بهره‌مندی روزه‌داران و مومنان از ماه مبارک رمضان، این اداره‌کل با همکاری اداره‌کل امور کتابخانه‌های استان زنجان اقدام به تمهید مقدمات برگزاری نمایشگاه قرآن‌کریم کرده است.

وی زمان برگزاری این نمایشگاه را ۱۲ لغایت ۲۴ اسفند ماه در فرهنگسرای امام خمینی (ره)، عنوان کرد و ادامه داد: این نمایشگاه از چند بخش تشکیل شده است که شامل کتب نفیس قرآنی، کتب تاریخ اسلام، بخش ویژه عفاف و حجاب، بخش کودکان که شامل قصه‌گویی و نقاشی، کتب تفسیری و عرضه اقلام فرهنگی شامل نرم‌افزارهای نوین قرآنی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در باب اهمیت تربیت قرآنی نسل نو، غرفه ویژه کودکان طراحی شده است که داستان‌های قرآنی با روش‌های نوین برای کودکان بازنمایی خواهد شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام
captcha