تلاش۶هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس برای تأمین امنیت انتخابات خراسان جنوبی
کد خبر: 4202378
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

تلاش۶هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس برای تأمین امنیت انتخابات خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس در خراسان جنوبی، تأمین امنیت انتخابات ۱۱ اسفند را برعهده خواهند داشت.

سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی پلیس خراسان جنوبی سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز چهارشنبه 9 اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فرماندهی با آماده باش و بکارگیری بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان پلیس برقراری امنیت در آستانه انتخابات را در جای جای خراسان جنوبی بر عهده داشته و در روز انتخابات در کنار مردم خواهند بود.

وی با بیان اینکه پلیس در سطح استان خراسان جنوبی با همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌های امنیت ساز، آمادگی لازم برای تأمین نظم و امنیت انتخابات را دارد؛ بیان کرد: پشتیبانی‌های هوایی و زمینی نیز برای مرزها و دورترین نقاط روستایی پیش بینی شده است.

سردار شجاعی نسب همچنین به عملکرد درخشان پلیس در انجام مأموریت‌های مهم اشاره و تاکید کرد: به حول و قوه الهی به مانند سنوات قبل مدال افتخار مراقبت و صیانت از حوزه‌های انتخاباتی با سلامت همیشگی این مأموریت به سرانجام خواهد رسید.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی وضع امنیتی خراسان جنوبی را مطلوب دانسته و گفت: پلیس تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا مردم در فضای امن در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در انتخابات شرکت کنند.

سردار شجاعی نسب با اشاره به اینکه مردم بدون شک به عنوان صاحبان این انقلاب همواره نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در راه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه ذره‌ای تعلل نکرده‌اند؛ تصریح کرد: سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در این زمینه می‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: ما همواره ادامه دهندگان راه شهدای عزیز هستیم و برای تجدید عهد و پیمان با شهیدان و امام شهیدان و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم و استمرار این نظام مقدس را فریاد می‌زنیم

 

انتهای پیام
captcha