نمایندگان خراسان‌شمالی در بهارستان مشخص شدند
کد خبر: 4203175
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱

نمایندگان خراسان‌شمالی در بهارستان مشخص شدند

نمایندگان خراسان‌شمالی در بهارستان با اعلام قطعی ستاد انتخابات استان مشخص شدند.

نمایندگان خراسان‌شمالی در بهارستان مشخص شدندبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی، حسن ناهیدی، رییس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی، در ستاد انتخابات که در محل استانداری دایر است، اظهارکرد: نمایندگان حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های بجنورد، گرمه و جاجرم،  مانه و سملقان و رازوجرگلان و شهرستان شیروان و اسفراین مشخص شدند.
 
وی افزود: در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه، سملقان، گرمه ، جاجرم و راز و جرگلان آقای محمد مهدی شهریاری با کسب ۷۶ هزار و ۶۷ رای و آقای سید محمد پاکمهر با کسب ۵۰ هزار و ۳۸۷ رای منتخب مردم شدند، در این حوزه انتخابیه ۲۰۰ هزار و ۲۶۱ رای واصل شد.
 
ناهیدی ادامه داد: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفراین 63 هزارو 444 رای اخذ شد، که از بین ۶۱ هزار و ۲۵۴ آرا ماخوذه صحیح، انتخابات مجلس شورای اسلامی هادی قوامی با کسب 36 هزار و 72 رای معادل 58/89 درصد آرا منتخب مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی شد.
 
رییس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی یادآورشد: عباس قدرتی با ۱۴هزار و ۹۶۵ رای از مجموع ۵۹ هزار و ۳۴۰ رای ماخوذه منتخب مردم شیروان در مجلس دوازدهم شد.
 
گفتنی است علی آذری نماینده منتخب مردم شهرستان‌های فاروج و قوچان با کسب ۴۴ هزار و ۳۳ رای نماینده منتخب مردم شهرستان‌های فاروج و قوچان در مجلس شد.
انتهای پیام
captcha