نمایندگان مجلس در پی حل مشکلات مردم باشند
کد خبر: 4204150
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
امام جمعه موقت گرگان:

نمایندگان مجلس در پی حل مشکلات مردم باشند

حجت‌الاسلام لیوانی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 11 اسفندماه گفت: مردم از مسئولان انتظاراتی دارند که منتخبان مردم متخصص بوده و مسائل کلان کشور در زمینه‌های مختلف را رصد و در جهت رفع مشکلات قوانین مناسب وضع کنند.

حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی، امام جمعه موقت گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی، امام جمعه موقت گرگان در خطبه‌های نماز جمعه امروز، 18 اسفندماه که در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و سه‌شنبه، 22 اسفندماه مصادف با اول این ماه مبارک است.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: بنیاد شهید یکی از نهادهای انقلابی است که بنا به ضرورت تأسیس شد تا خانواده‌هایی که سرپرست‌شان را در راه انقلاب اسلامی از دست داده‌اند تحت حمایت قرار گیرند.

حجت‌الاسلام لیوانی با اشاره به اینکه 15 تا 21 اسفندماه، هفته ملی منابع طبیعی نامگذاری شده است، ادامه داد: درخت و سبزه برای روح انسان مفید بوده و باعث شادابی و طراوات روح انسان می‌شود، لذا باید در حفظ آن و این میراث الهی کوشا باشیم.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 11 اسفندماه گفت: مردم از مسئولان انتظاراتی دارند که منتخبان مردم متخصص بوده و مسائل کلان کشور در زمینه‌های مختلف را رصد و در جهت رفع مشکلات قوانین مناسب وضع کنند.

انتهای پیام
captcha