نمایشگاه قرآن کریم، احیاء آثار انبیاء و اوصیا است
کد خبر: 4204936
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶

نمایشگاه قرآن کریم، احیاء آثار انبیاء و اوصیا است

نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری برپایی نمایشگاه قرآن کریم را احیاء آثار انبیاء، اوصیا و شهدا دانست، گفت: این نمایشگاه از برکات انقلاب و فداکاری های شهدا و جانبازان و تمام کسانی است که برای ادامه راه انبیا تلاش کردند.

آیت الله فیاضی نماینده مردم خراسان‌‌شمالی خبرگان رهبریبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی، به نقل از ستاد خبری چهاردهمین نمایشگاه قرآن خراسان‌شمالی، آیت الله غلام‌رضا فیاضی، نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری امشب در آیین آغاز به کار نمایشگاه قرآن کریم و در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه قرآن کریم احیاء آثار انبیاء، اوصیا و شهدا و امام راحل است.
 
وی ادامه داد: این نمایشگاه از برکات انقلاب و فداکاری‌های شهدا و جانبازان و تمام کسانی است که برای ادامه راه انبیا تلاش کردند.
 
آیت الله فیاضی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه، اظهارامیدواری کرد: مردم ایران و خراسان‌شمالی، روز به روز در راه اشاعه فرهنگ قرآن و اسلام موفق باشند.
 
حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه ضمن تقدیر از مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برپایی نمایشگاه و حضور ستاد اقامه نماز، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و انتشارات مختلف از مردم استان خواست تا با حضور در نمایشگاه ضمن بهره مندی از این فضای معنوی، از مباحث آموزشی و کرسی های تلاوت و سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده استفاده کنند.
 
امام جمعه بجنورد اظهارامیدواری کرد: این نمایشگاه نیز همچون مسابقات قرآنی مایه خیر و برکت برای استان باشد.
 
چهاردهمین نمایشگاه استانی قرآن کریم خراسان‌شمالی 21 تا 27 اسفندماه از ساعت 9 الی 13 و 19 الی 23 در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد دایر است.
انتهای پیام
captcha