برپایی محفل انس با قرآن کریم در نمایشگاه قرآن خراسان‌شمالی
کد خبر: 4205391
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۳

برپایی محفل انس با قرآن کریم در نمایشگاه قرآن خراسان‌شمالی

دومین محفل انس با قرآن کریم به‌عنوان یکی از برنامه‌های جنبی چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم شب گذشته در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد.

تجلیل از فعال قرآنی خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی، به نقل از ستاد خبری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان‌شمالی، دومین محفل انس با قرآن کریم، شامگاه 23 اسفندماه و در سومین روز از برپایی نمایشگاه قرآن کریم با تلاوتی چند از آیات قرآن کریم توسط  محمدطاهر زحمت‌کش و حجت‌الاسلام  رضا محمدی از قاریان ممتاز استانی و کشوری برگزار شد.
 
این برنامه هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ به مدت یک ساعت با حضور قاریان ممتاز استانی، در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می‌شود. اجرای گروه سرود دختران حاج قاسم روستای ینگه قلعه بجنورد و گروه تواشیح دارالقرآن آموزش و پرورش هم از دیگر برنامه‌های اجرایی شامگاه چهارشنبه در نمایشگاه قرآن بود.
 
همچنین در این محفل قرآنی از محمدطاهر زحمت‌کش که در مسابقات ملی قرآنی مدهامتان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد حائز رتبه کشوری شده بود، تجلیل شد.
 
چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان‌شمالی با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برای علاقه‌مندان برپا شده است و ۲۷ ماه جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت 9 تا 13 و 19 تا 23 برای علاقه‌مندان دایر خواهد بود.
انتهای پیام
captcha