تحقق شعار سال در اولویت مسئولان قرار گیرد
کد خبر: 4206739
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
امام جمعه بجنورد؛

تحقق شعار سال در اولویت مسئولان قرار گیرد

امام جمعه بجنورد گفت: با توجه به بیانات رهبر انقلاب در خصوص شعار سال جدید باید همه مسئولان‌ تحقق این مهم و استفاده از ظرفیت مردم را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد که در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت مردم بحث جدیدی است که رهبر معظم انقلاب در ایام نوروز مطرح کردند و باید این مهم در اولویت همه مسئولان قرار گیرد، آنگاه که مردم به میدان بیایند، سرمایه‌ها حفظ خواهد شد و راندمان در همه بخش‌ها افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه مدیران و مسوولان باید شعار سال رهبری را عملیاتی کنند و برای محقق شدن آن باید از توان و ظرفیت مردم استفاده کرد، گفت:کشاورزی پیشران اقتصادی خراسان شمالی را تشکیل می دهد و باید از ظرفیت مردم برای افزایش و ایجاد صنایع تبدیلی، تکمیلی و سایر واحدهای زیرساختی استفاده کرد.
 
نوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری نکاتی را در ارتباط با وحدت، هم دلی و امید در جامعه بیان فرمودند، تصریح کرد: به نظر من یکی مخاطبان این موضوع، منتخبان مجلس هستند و این افراد باید برای پیشرفت جامعه دست به دست یکدیگر دهند و یکدیگر را یاری کنند. یکی دیگر از مخاطبان جناح و گروه های سیاسی هستند .
 
امام جمعه بجنورد رسانه‌ها را از دیگر مخاطبان بیان کرد، گفت: متاسفانه برخی از رسانه‌ها برای اینکه رسانه آن‌ها دیده شود یک موضوع را بسیار پررنگ می‌کنند که ممکن است سبب مشکلاتی شود.
 
نوری با اشاره به اینکه رسانه‌هایی که بخواهند کینه، تفرقه و ناراحتی ایجاد کند رسانه ما نیستند و ادامه دهنده راه دشمنان هستند، تاکید کرد: کشور نیازمند به وحدت مردم و گروه‌های سیاسی است.
انتهای پیام
captcha