رژیم صهیونیستی به واسطه حمایت‌های آمریکا جنایات می‌کند
کد خبر: 4208771
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴

رژیم صهیونیستی به واسطه حمایت‌های آمریکا جنایات می‌کند

امام جمعه لنده با بیان اینکه آمریکا امروز دیگر قدرت پوشالی خود را با روشنگری و مقاومت جبهه مقاومت و ایران از دست داده است، گفت: امروز جنایات رژیم صهیونیستی به واسطه حمایت‌های آمریکا است.

حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل، امام جمعه لنده

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل، امام جمعه لنده امروز، 17 فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل‌های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز دیگر قدرت پوشالی خود را با روشنگری و مقاومت جبهه مقاومت و ایران از دست داده است، افزود: جنایات اسرائیل در منطقه و حمایت آمریکا از این رژیم جعلی امروز برای همه جهانیان آشکار شده است و روز به روز جامعه جهانی به نفع مردم فلسطین رای می‌دهند و به حمایت از آتس بس اجماع می‌شود نشان از تحول در افکار جهانی دارد.

امام جمعه لنده ادامه داد: حمله هوایی به سفارت ایران و حمله تروریستی در جاسک و چهابهار نشان از دست و پا زدن اسرائیلی‌ها برای فرار از انتقام ایران است اما نمی‌دانند که انتقام سخت در انتظارشان است.این جنایات را محکوم می‌کنیم و یاد همه سرداران شهید این راه را گرامی می‌داریم.

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل بیان کرد: امروز روز قدس در جهان به یک روز ماندگار تبدیل شد و همه روزه داران با حضور تاریخی خود بار دیگر جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و زمینه سازی نزول این رژیم را با همین حضورها فراهم کنیم. امروز سالروز قطع رابطه سیاسی آمریکا با ایران است که امام راحل این قطعی رابطه را به فال نیک گرفتند و امروز بعد از گذشت چهار دهه ما به خودکفایی و رشد و توانمندی رسیدیم.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها در طول چهار دهه گذشته همواره دشت از کینه توزی برنداشته و روز به روز در حال توطئه چینی علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران هستیم که دائما در این حوزه کارشکنی می‌کنند.

امام جمعه لنده تصریح کرد: آسفالت ورودی شهرک سرآسیاب لنده مهم‌ترین تقاضای مردم این شهرک است و از تلاش‌های شهرداری در خط کشی خیابان‌ها نیز تشکر می‌کنیم. از آب و فاضلاب به واسطه بحث گل آلوده شدن آب شرب روستاها گلایه‌هایی هست که امیدواریم هرچه سریع‌تر آب و فاضلاب این مشکل را نیز حل کند. 

انتهای پیام
captcha