اقامه نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد
کد خبر: 4209207
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

اقامه نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از اقامه نماز عید سعید فطر با حضور گسترده اقشار مردم مؤمن در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد خبر داد.

اقامه نماز عید فطر در مصلی امام خمینی (ره) بجنوردحجت الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: نماز عید فطر در بجنورد مرکز خراسان‌شمالی به امامت حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد اقامه می‌شود.

وی افزود: در صورتی که مساعد بوده و بارندگی نباشد، این نماز در بلوار روبه روی مصلی اقامه خواهد شد و در صورتی که هوا بارندگی باشد یا شرایط مساعدی نداشته باشد، در مصلی امام خمینی(ره) اقامه خواهد شد.

محمدی از نمازگزاران خواست تا در صورت امکان، مهر و سجاده شخصی یا حصیر به همراه داشته باشند، ادامه داد: نماز عید سعید فطر در بجنورد ساعت 6:30 دقیقه صبح اقامه می‌شود و از مردم درخواست می‌شود از ساعت ۶ در محل برگزاری حاضر شوند.

وی با بیان اینکه نماز عید فطر یکی از شکوه عالم اسلام است که باید باعظمت خاصی برگزار شود، تصریح کرد: نماز عید فطر هرچه باشکوه و بازتاب بیشتری برگزار شود وحدت مسلمانان را بیشتر به نمایش می‌گذارد و نمایش‌دهنده یکپارچگی تمامی مسلمانان جهان خواهد بود.

محمدی گفت: به همین دلیل باید برای شکوه، عظمت و یکپارچگی بیشتر، نماز عید فطر در استان به‌صورت همزمان و یکپارچه برگزار شود تا همدلی مسلمانان را به همگان نمایش دهد.

انتهای پیام
captcha