عید فطر نماد وحدت مسلمانان است
کد خبر: 4209892
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶

عید فطر نماد وحدت مسلمانان است

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه عید فطر روز همدلی و وحدت میان مسلمانان است، گفت: مومنان در این روز رو سفید هستند زیرا که یک ماه مهمان خداوند بودند.

عید فطر نماد وحدت مسلمانان استبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه عید فطر روز همدلی و وحدت میان مسلمانان است، در این عید مومنان رو سفید هستند زیرا که یک ماه مهمان خداوند بودند، اظهار کرد: آنان که در این ماه تقوا پیشه نکردند پشیمان خواهند شد.

وی با تاکید بر کمک به نیازمندان، گفت: از مردم مومن می‌خواهم که فطریه‌های خود را به پایگاه‌های جمع آوری فطریه تحویل دهند تا به اقشار نیازمند کمک شود.

وی با اشاره به مردم مظلوم غزه، افزود: رژیم صهیونیستی از ترس انتقام ایران، پناهگاه‌هایش را آماده کرده و از تحلیل‌های مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران در وحشت سراسری قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: خون‌های ریخته شده توسط این رژیم جنایتکار خائن و خبیث وبال گردن آن خواهد شد و با نابودی آن امنیت امت اسلام تکمیل می‌شود.

وی تصریح کرد: منشا بسیاری از جنگ‌ها و اختلافات موجود در منطقه به دلیل وجود این رژیم منحوس است که با نابودی آن، این اختلافات و جنگ‌ها نیز به اتمام می‌رسد.

 نوری عنوان کرد: خون شهدای اسلام به ویژه شهدای اخیر، خون همرزمان آن‌ها را به جوش آورده است و نابودی رژیم صهیونسیتی را به دنبال دارد.

انتهای پیام
captcha