طوفان‌الاقصی کوبنده و خوارکننده رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 4209995
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳

طوفان‌الاقصی کوبنده و خوارکننده رژیم صهیونیستی است

امام جمعه بخش پاتاوه طوفان‌الاقصی را کوبنده و خوارکننده رژیم صهیونیستی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی با تسلیحات و تجهیزات به‌دنبال از بین بردن گروه‌های حماس و مقاومت بودند اما نتوانستند و شکست خوردند.

نماز جمعه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدرحمت‌الله سیادت، امام جمعه بخش پاتاوه امروز، 24 فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پاتاوه با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: برای همه نیروهای نظامی و ارتش و سپاه برای خدمتشان خداقوت و تبریک می‌گویم.

وی اظهار کرد: آن امام در بیاناتی فرمود به من رهبر نگویید به من خدمت‌گذار بگویید، رهبر معظم انقلاب فرمودند: امنیت مانند هوا ضروری است و دشمنان به‌دنبال خدشه‌دار کردن امنیت هستند و همه باید نسبت به امنیت کشور مسئول باشیم، رهبر معظم انقلاب ارتش جمهوری اسلامی ایران را از بی‌نظیرترین ارتش‌ها دانست، در گذشته برخی از ارتشی‌های اخراجی خواستند ارتش را منحل کنند اما در برابر آنها محکم ایستاد ارتشی که امثال شهید فکوری‌ها و صیادشیرازی‌ها داشت، شهید چمران در بیان ویژگی‌های اخلاقی او بیان کرد حاضرم نمازم را به او اقتدا کنم و او حافظ قرآن بود، ارتشی‌ها در جنگ تحمیلی مقابل دشمن بعثی حضور داشتند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی اعلام کردند و در این راستا باید فعال بود در فتنه‌های سال گذشته با کشف حجاب در برابر نظام اسلامی ایستادند.

حجت‌الاسلام سیادت طوفان‌الاقصی را کوبنده و خوار کننده رژیم صهیونیستی دانست و بیان کرد: رژیم صهیونیستی با تسلیحات و تجهیزات به‌دنبال از بین بردن گروه‌های حماس و مقاومت بودند اما نتوانستند و شکست خوردند و هزاران انسان بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند و آنها در این عملیات در ۶ ماه ۳۳ هزار نفر مردم مظلوم را به شهادت رساندند، نتوانستند اسیران خود را آزاد کنند و همچنین ناتوان از جلوگیری مهاجرت از بندرهای تجاری خود به دیگر نقاط شوند.

وی تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی آماج موشک‌های حزب‌الله، توقف در دریا و آماج موشک‌های یمن، جنگ داخلی در کابینه نتانیاهو و تظاهرات داخلی بر علیه سردمداران این رژیم، حمایت مردم جهان از فلسطین، وحدت و اجماع جهانی به نفع فلسطین از آثار امروزی تضعیف بیش از گذشته رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه بخش پاتاوه حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص این حمله بیان فرمود مجازات قطعی است و آنها تنبیه خواهند شد.

انتهای پیام
captcha