روز پایانی مدرسه «ماهر»

تابستان امسال برای فرزندان جمعیت هلال احمر، متفاوت از سال‌های دیگر گذشت. آنها همزمان با تغییر ساعات اداری، در محل کار والدین خود حضور پیدا کردند و در کنار سایر کودکان، دوره‌های آموزشی مهیجی همچون رباتیک، هوش اقتصادی، توسعه فردی، سواد رسانه، نقاشی خلاق، بازی‌های گروهی و ... را سپری کردند. این مدرسه تابستانی در قالب جشنواره «ماهر» و به همت سازمان جوانان هلال احمر و با همکاری مرکز مشاوره سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به منظور ارتقای مهارت‌های زندگی کودکان در فضای بازی محور برپا شد.

۱۴۰۳/۰۷/۱۵   
captcha