کد خبر: 4260680
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

فرصت اصلاح و تایید نهایی اطلاعات دستمزد در سامانه حقوق و مزایا

دستگاه‌های اجرایی کشور می‌توانند از فردا اول بهمن‌ماه طی مهلت ۱۵ روزه، اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای خود را در سامانه ثبت حقوق و مزایا سازمان اداری و استخدامی کشور اصلاح، بارگذاری و تایید نهایی کنند.

به گزارش ایکنا، معاونت حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی دولت، طی اطلاعیه‌ای در ۱۱ دی‌ماه به تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، مهلت بدون تمدید برای اصلاح، بارگذاری و تایید نهایی اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای خود در سامانه حقوق و مزایا را این مهلت را ابلاغ کرده بود که این مهلت از فردا یکم بهمن آغاز می‌شود.

بر اساس اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی، دستگاه‌های اجرایی کشور فقط در یک مرحله و طی روز‌های اول تا پانزدهم بهمن‌ماه سال جاری می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت حقوق و مزایا، اطلاعات حقوق و مزایای خود در ماه‌های فروردین تا آذرماه را اصلاح و تایید نهایی کنند.

همچنین، بارگذاری اطلاعات مربوطه به دی امسال نیز تنها در همین مهلت قانونی امکان‌پذیر بوده و این مهلت برای ویرایش و بارگذاری قابل تمدید نخواهد بود.

این مهلت قانونی پیرو درخواست‌های مکرر دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته شده و طبق تاکید سازمان اداری و استخدامی، پس از این مهلت قانونی، امکان بررسی درخواست‌های مطروحه از سوی دستگاه‌های اجرایی کشور وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام
captcha