رئیس کل گمرک ایران گفت: ممنوعیتهای واردات تلفن همراه برداشته شده است. 
به گزارش ایکنا، فرود عسگری، رئیس سازمان کل گمرگ ایران در گفتوگویی در خصوص آخرین وضعیت واردات آیفون از طریق گمرکات کشور اظهار کرد: در ارتباط با واردات تلفن همراه هیچ ممنوعیتی برای هیچ برندی دیگه وجود ندارد و تمام برندها موبایل در حال حاضر اجازه واردات دارند.
وی ادامه داد: تمامی برندها در حال حاضر اجازه ورود به کشور را دارند به شرطی که صاحبان کالا برند خود را ثبت سفارش کنند.