گروه اجتماعی ــ فرماندار بیرجند با بیان اینکه در سال 98 به تأسیس بیش از 300 کلاس درس در بیرجند نیازمند هستیم، گفت: امیدواریم با کمک خیران مدرسهساز این تعداد کلاس احداث شود و بتوانیم تجهیزات قدیمی مدارس را بهروزرسانی و نوسازی کنیم.
کد خبر: ۳۸۰۱۴۱۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۱۸