گروه اجتماعی ــ کارشناس تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: متأسفانه خانوادهها در ایام ماه مبارک رمضان بیشتر از میزان مورد نیاز مواد غذایی قندی و همچنین غذاهای چرب مصرف میکنند در حالی که باید در ایام ماه رمضان بیشتر از میوهها و سبزیجات استفاده کنند.
کد خبر: ۳۸۱۱۱۲۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۲۳