گروه اجتماعی ــ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس از امضای تفاهمنامه مشترک بین ادارهکل اوقاف و امور خیریه و این شرکت خبر داد و گفت: از ظرفیت روحانیان و مبلغان دینی برای فرهنگسازی مصرف انرژی بهره میگیریم.
کد خبر: ۳۸۳۲۴۱۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۱۳