حبس سه شهروند فلسطینی به اتهام حفظ قرآن!
کد خبر: 1408166
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
دادگاه اسرائیلی حکم داد؛

حبس سه شهروند فلسطینی به اتهام حفظ قرآن!

گروه بین‌الملل: دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی با صدور احکامی ضددینی و نژادپرستانه، 3 تن از شهروندان فلسطینی‌ را به اتهام حفظ قرآن در مسجدالاقصی به حبس محکوم کرد!

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «العربی الجدید»، این دادگاه 3 تن از شهروندان فلسطینی را که از ساکنان محله «واد الجوز» و «شهرک قدیمی» در قدس هستند را به اتهام حفظ قرآن در مسجدالاقصی به حبس محکوم کرده است.
طبق این حکم محمد طارق الهدمی، آزاده فلسطینی به اتهام حفظ قرآن به 16 ماه حبس محکوم شده است؛ وی پیش‌تر به اتهام سرپرستی کمیته فرهنگی انجمن اسلامی دانشگاه قدس 18 ماه در بازداشت اسرائیل بود.
دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی همچنین، امجد خالد عابدین، از جوانان فلسطینی محله وادی الجوز واقع در شمال شهرک قدیمی قدس و حامد بیبوح، دیگر شهروند فلسطینی را نیز به اتهام حفظ قرآن به 13 ماه حبس محکوم کرده است.
بنابر این گزارش، شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس نیز دیروز طی مصوبه‌ای طرح احداث بوستان توسط این رژیم در اراضی روستاهای «عیسویه» و «طور» در شرق شهر قدس را تأیید کرد؛ ساخت این بوستان به مصادره حدود 700 هکتار از اراضی این دو روستا منجر خواهد شد.

captcha