دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر فارس منصوب شد
کد خبر: 2616628
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر فارس منصوب شد

گروه اجتماعی: طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در استان فارس، حجت‌الاسلام احمدی به‌عنوان دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر این استان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، طی حکمی از سوی آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس، حجت‌الاسلام وحید احمدی برای دومین سال متوالی به عنوان دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر این استان منصوب شد.

در  قسمتی از این حکم آمده است: «با عنایت به تجارب شما در امور فرهنگی و مذهبی و با استفاده از ظرفیت و توان تمامی نیروهای فرهنگی خصوصاً مدیران فرهنگی استان بتوانید نسبت به ساماندهی بهتر امور بنیاد و ارتقاء سطح کیفی متناسب با شان و جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) و شهر مقدس شیراز اقدام فرمایید».

یادآور می‌شود، بنیاد بین‌المللی غدیر فارس در سال گذشته فعالیت‌های مختلفی چون برپایی همایش ائمه جمعه و سفیران غدیر، جشنواره ملی شعر غدیر با حضور شعرای ایران اسلامی، راه‌اندازی  دفاتر بنیاد غدیر در 25 شهرستان فارس، مراسم کلنگ‌زنی ساختمان بنیاد غدیر با همکاری شهرداری و شورای شهر شیراز، ابلاغ برنامه‌های بنیاد با دستور استاندار به فرمانداران و مدیران استان و برگزاری 370 برنامه غدیر در سطح استان فارس را در کارنامه خود دارد.

captcha