برگزاری دوره آموزشی مربیان قرآن در هرات
کد خبر: 3318275
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

برگزاری دوره آموزشی مربیان قرآن در هرات

شعب خارجی: دوره‌های مقدماتی و پیشرفته آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ویژه مربیان و اساتید قرآن کریم در هرات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وابستگی فرهنگی ایران در هرات، به مناسبت ماه مبارک رمضان، برنامه‌های آموزشی و اعتقادی قرآنی خود در این شهر افغانستان را اعلام کرد. 

این مرکز فرهنگی با همکاری مدیریت مراکز قرآنی در هرات، دوره‌های مقدماتی و پیشرفته آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم را برای اساتید و مربیان قرآن، برگزار می‌کند.

علاوه بر این کلاس‌ها که در خانه فرهنگ ایران در هرات برگزار می‌شود، وابستگی فرهنگی کشورمان همچنین کلاس‌های قرآنی ویژه اعضای سرکنسولگری و مسئولین ارگان‌های ایران را در محل سرکنسولگری کشورمان در شهر هرات دایر کرده است.

عناوین این برنامه‌ها عبارتند از: برگزاری کلاس تخصصی ترجمه و مفاهیم ویژه اساتید قرآن زن و مرد افغان و اعضای سرکنسولگری ایران، اقامه نماز جماعت، بازدید از مراکز قرآنی و کلاس‌های ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، تشکیل کلاس ویژه برای قاریان قرآن، برگزاری یک دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن کریم برای طلاب خواهر، برگزاری یک دوره ویژه تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن کریم برای طلاب برادر، تشکیل یک دوره تربیت مربی تخصصی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم برای بانوان معلم، برگزاری دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن کریم برای خواهران، شرکت در جلسات قرآنی بعضی از مساجد در جمع شیعیان و تبیین آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم.
 

captcha