مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی با رقابت ۷ متسابق ادامه یافت
کد خبر: 3322726
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی با رقابت ۷ متسابق ادامه یافت

گروه بین‌الملل: نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی، پنجشنبه‌شب، ۱۱ تیرماه، با رقابت ۷ متسابق ادامه یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه  اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن جایزه دبی(quran.gov.ae)، در ادامه نوزدهمین دوره این مسابقات که در اتاق «بازرگانی و صنعت» دبی درحال برگزاری است، پنجشنبه‌شب، 7 متسابق در رشته حفظ کل قرآن به رقابت پرداختند.
عبدالله عیسی عبدالوهاب از سومالی، هارن محمدو حسن از نیجر، احمد سلیمان السعد از کویت، حذیفه محمد باتیل از مالاوی، محمد عادل منشی از زامبیا و مهدی باری از گینه‌بیسائو در این مسابقات به روایت حفص تلاوت کردند. اما صلاح‌الدین قسول از الجزایر، به روایت ورش تلاوت کرد.
در ادامه این مسابقات، ابراهیم بوملحه، رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی از سازمان‌های حامی این مسابقات تجلیل کرد.
محمد عبدالرحیم سلطان، عضو کمیته برگزاری مسابقات و رئیس واحد مسابقات در این باره گفت: واحد مسابقات بخش اساسی مسابقات جایزه دبی را تشکیل می‌دهد و برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن یکی از اهداف اساسی ومهم ما به‌شمار می‌رود.
وی افزود: ما علاوه بر مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی، مسابقات قرآنی «هند بنت مکتوم»، مسابقات «زیباترین ترتیل» و مسابقات قرآنی «شهروند حافظ» را برگزار می‌کنیم.
محمد سلطان العلماء بیان کرد: واحد مسابقات قرآنی فعالیت‌های خود را جهت برگزاری نوزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی قرآن جایزه دبی از هشت ماه شروع کرد و دعوت‌نامه‌هایی برای سازمان‌های مربوطه چون وزارت اوقاف و امور اسلامی کشورهای اسلامی یا مراکز اسلامی فعال در زمینه حفظ قرآن کریم در کشورهایی که اقلیت‌های مسلمان در آن ساکن هستند، ارسال کرد.

captcha