انتشار شماره جدید نشریه‌ «نور اهل البیت(ع)»در آلبانی
کد خبر: 3343132
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

انتشار شماره جدید نشریه‌ «نور اهل البیت(ع)»در آلبانی

شعب خارجی: شماره ۱۷۴ نشریه دینی فرهنگی «نور اهل البیت(ع)» به همت رایزنی فرهنگی ایران در آلبانی چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در آلبانی، این شماره از نشریه‌ دینی ـ فرهنگی «نور اهل البیت(علیهم السلام)» در ماه آگوست سال ۲۰۱۵ میلادی در کشور آلبانی پس از طی مراحل آماده سازی، طراحی و انتشار به مرحله‌ توزیع رسید.

«مسلمانان آلبانی عید فطر را گرامی داشتند» از عناوین مطالب این شماره از نشریه است که در آن به برپایی نماز عید فطر در آلبانی، کوزوو و مقدونیه به ویژه در بلوار اصلی تیرانا، پایتخت آلبانی با حضور تمامی گروه‌های اسلامی این کشور از جمله اسکندر بروچای، رئیس کمیته مسلمانان آلبانی و حاجی بابا ادموند براهیمای، رهبر مرکز جهانی بکتاشیه اشاره شده است.

«شب قدر هزاران مسلمان در میدان اصلی تیرانا به عبادت پرداختند» از دیگر مطالب این نشریه نیز به مراسم شب قدر که مسلمان در تیرانا به عبادت، نماز و ذکرخوانی پرداختند، اشاره دارد.

بخشی از مطالب نشریه با عنوان «برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان»، به برگزاری مراسم‌ افطار طریقت قادریه آلبانی که با حمایت رایزنی فرهنگی ایران در تیرانا امکان‌پذیر شد، اختصاص یافته است.

اهم اخبار جهان اسلام و دین عدالت مطلقه است (اشاره به دین مبین اسلام که همان عدالت مطلقه الهی است) نیز از دیگر عناوین نشریه است.

captcha