توقف سند قرآن و فضای مجازی در کمیسیون تبلیغ و ترویج
کد خبر: 3366029
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
سلامت‌پناه عنوان کرد:

توقف سند قرآن و فضای مجازی در کمیسیون تبلیغ و ترویج

گروه فضای مجازی: دبیر مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی گفت: هنوز سند قرآن و فضای مجازی درکمیسیون تبلیغ و ترویج مورد بررسی نهایی قرار نگرفته و به دست شورا نرسیده است.

رضا سلامت‌پناه، دبیر مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به سرانجام سند قرآن و فضای مجازی، اظهار کرد: ویرایش نخست سند قرآن و فضای مجازی به سرپرستی سازمان دارالقرآن به هنگام و در زمان خودش انجام شد. سپس این سند در اختیارکمیسیون تبلیغ و ترویج قرار گرفته است که کمیسیون باید وظیفه خود را نسبت به بررسی نهایی و ابلاغ این سند انجام دهد.

وی افزود: هنوز سند قرآن و فضای مجازی در کمیسیون تبلیغ و ترویج مورد بررسی نهایی قرار نگرفته و به دست شورا نرسیده است.

سلامت‌پناه اظهار کرد: هرچه سریعتر باید کمیسیون بررسی‌های نهایی را نسبت به این امر انجام دهد. به هرحال سازمان دارالقران کار خود را به هنگام و درست انجام داده است.

دبیر مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی تصریح کرد: قطعا سند قرآن و فضای مجازی می‌تواند به عنوان یک سند بالادستی در حوزه رسانه های قرآنی مطرح شود.

وی بیان کرد: اگر هرچه سریعتر این امر صورت بگیرد و سند قرآن و فضای مجازی به تصویب برسد، می‌تواند یکی از زیرمجموعه‌های اسناد راهبردی حوزه مجازی ما در حوزه قرآن قرار بگیرد.

captcha