ائتلاف «14 فوریه» قتل نوجوان فلسطینی را محکوم کرد
کد خبر: 3516888
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

ائتلاف «14 فوریه» قتل نوجوان فلسطینی را محکوم کرد

گروه بین‌الملل: ائتلاف «14 فوریه» بحرین با صدور بیانیه‌ای، قتل فجیع کودک فلسطینی توسط عناصر یکی از گروه‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا در سوریه را محکوم کرد.

محکومیت قتل فجیع کودک فلسطینی توسط تروریست‌ها در سوریه

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «منامه پست»، طی روزهای گذشته تصاویری از جنایت علیه یک کودک فلسطینی در سوریه منتشر شد که شگفتی جهان را برانگیخت.
در فیلم منتشر شده، یک کودک فلسطینی‌الاصل ساکن سوریه به دست تعدادی از تروریست‌های گروهک «نورالدین زنکی» که خود را از معارضان «میانه‌رو» و «انقلابی» سوریه می‌داند و عضوی از گروهک «ارتش آزاد» سوریه است، اسیر می‌شود و آن‌ها جلوی دوربین اقدام به سر بریدن وی می‌کنند.
ائتلاف 14 فوریه بحرین وابسته به مخالفان رژیم آل‌خلیفه با انتشار بیانیه‌ای به این جنایت واکنش نشان داد و این جنایت هولناک را به شدت محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است: این جنایت وحشتناک سندی دیگر از جلوه‌های اندیشه تکفیری، تروریستی و  وهابی مورد حمایت همه‌جانبه رژیم سعودی است.
ائتلاف 14 فوریه بحرین در ادامه می‌افزاید: این جنایت هولناک دور بودن گروه‌های تروریستی از هرگونه احساس انسان‌دوستی را نشان می‌دهد؛ اندیشه‌ای که در دامان وهابیت تکفیری سعودی که خود از انسانیت به دور است، پرورش یافته است.
گروهک «نورالدین زنکی» که خود را از معارضان «میانه‌رو» و «انقلابی» سوریه می‌داند و عضوی از گروهک «ارتش آزاد» سوریه است، جنایت جدیدی مرتکب شد که حتی مورد اعتراض دیگر گروه‌های تروریستی قرار گرفته است.
عناصر تروریستی نورالدین الزنکی سه‌شنبه گذشته یک نوجوان فلسطینی حاضر در اردوگاه «حندرات» شهر حلب را سربریدند.
عناصر این گروه ادعا کردند که این نوجوان عضو گروه «لواء القدس» فلسطین بوده و در درگیری‌های اخیر اردوگاه حندرات به اسارت گرفته شده است.
captcha