فراخوان آزمون بین‌المللی تفسیر قرآن در قطیف
کد خبر: 3518196
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

فراخوان آزمون بین‌المللی تفسیر قرآن در قطیف

گروه بین‌الملل: کمیته قرآنی «تراتیل الفجر» ویژه شیعیان در «قطیف» عربستان، فراخوان آزمون بین‌المللی تفسیر قرآن را که به صورت کتبی برگزار می‌شود، منتشر کرد.

مسابقه بین‌المللی تفسیر قرآن ویژه شیعیان در قطیف

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری قرآنی «قاف»، کمیته قرآنی «تراتیل الفجر» ویژه شیعیان در شهر «صفوی» واقع در استان قطیف عربستان، فراخوان آزمون بین‌المللی تفسیر قرآن با محوریت سوره «الرحمن» را منتشر کرد.
 این آزمون با عنوان «مزمار الفجر 3» برگزار می‌شود و سؤالات آن با استناد به تفسیر «نمونه» آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، از مراجع تقلید شیعیان طرح خواهد شد.
براساس فراخوان منتشره از سوی کمیته قرآنی «تراتیل الفجر»، جونان مسلمان از تمامی کشورهای اسلامی در دو بخش آقایان و بانوان می‌توانند در این آزمون قرآنی شرکت کنند.
سؤالات این آزمون برای مراکز و مؤسسات قرآنی در کشورهای مختلف جهان فرستاده می‌شود و آزمون کتبی نیز با همکاری مراکز قرآنی کشورهای مختلف اسلامی برگزار خواهد شد.
پس از برگزاری آزمون، پرسش‌های مسابقات با همکاری رؤسای دارالقرآن‌های کشورهای اسلامی برای کمیته قرآنی «تراتیل الفجر» قطیف فرستاده می‌شود.
آخرین مهلت نام‌نویسی در این مسابقات، بیستم مردادماه اعلام شده و این آزمون همزمان سوم شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کمیته قرآنی تراتیل الفجر قطیف شماره تلفن 00966538264502 را برای بانوان و شماره 00966505863526 را برای آقایان اختصاص داده تا اگر سؤالی درباره این آزمون داشته باشند با آن‌ تماس بگیرند.
شرکت‌کنندگان در آزمون بین‌المللی باید نام کامل، تاریخ تولد، نام کشور و منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنند و رشته تحصیلی خود را ذکر کنند.
captcha