منتخب دور دوم «تلاوت محبوب» اعلام شد
کد خبر: 3535722
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

منتخب دور دوم «تلاوت محبوب» اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: با پایان یافتن دور دوم طرح «تلاوت محبوب»، نتایج داخلی و بین‌المللی آن از سوی خبرگزاری ایکنا اعلام شد.

منتخب دور دوم «تلاوت محبوب» اعلام شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دور دوم طرح «تلاوت محبوب» از 24 مردادماه در راستای ترویج فرهنگ استماع تلاوت قرآن از سوی خبرگزاری ایکنا برگزار شد.
در دور دوم، تلاوت پنج قاری ایرانی از جمله؛ حمیدرضا احمدی وفا، صالح اطهری فرد، امین پویا، حسین رستمی و مهدی عادلی که توسط این قاریان در اختیار ایکنا قرار گرفته بود بر روی خروجی قرار گرفت و از مخاطبان خواسته شد تا پس از شنیدن پنج تلاوت، برترین تلاوت را انتخاب کنند.
انتخاب تلاوت محبوب از نظر مخاطبان در دو بخش مخاطبان داخل کشور و مخاطبان خارج از کشور انجام شد که با پایان یافتن مهلت دور دوم طرح، نتایج به دست آمده اعلام می‌شود.
با پایان یافتن مرحله دوم طرح تلاوت محبوب، براساس نتایج به دست آمده در بین مخاطبان داخل کشور، تلاوت «امین پویا» با کسب 37/2 درصد آراء، «حمیدرضا احمدی وفا» با کسب 28/35 درصد، «صالح اطهری فرد» با کسب 15/24 درصد آراء، مهدی عادلی با کسب 15/24 درصد آراء و حسین رستمی با کسب 3/96 درصد آراء در بین مخاطبان داخل کشور اعلام شد.
این در حالی است که نتایج به دست آمده از طرح تلاوت محبوب در حوزه بین‌الملل که از طریق 6 زبان عربی، انگلیسی، فرانسه، ترکی استانبولی، آذری و اسپانیولی در خبرگزاری ایکنا انجام شده است، که نتایج دیگری را برای تلاوت‌های ارائه شده رقم زد.
براساس نتایج به دست آمده در حوزه بین‌الملل، تلاوت حمیدرضا احمدی وفا با 25/98 درصد آراء، امین پویا با 25/89 درصد آراء، مهدی عادلی با 18/57 درصد آراء، حسین رستمی با 14/81 درصد آراء و صالح اطهری فرد با 14/74 درصد آراء در بین مخاطبان خارج از کشور به عنوان تلاوت محبوب انتخاب شده‌اند.
پایان دوره دوم طرح تلاوت محبوب، پایان این طرح نیست و دوره سوم این طرح نیز به زودی با ارائه پنج تلاوت از پنج قاری دیگر به زودی آغاز می‌شود.

captcha