مرحله دوم طرح «تلاوت محبوب» اجرا می‌شود
کد خبر: 3520980
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

مرحله دوم طرح «تلاوت محبوب» اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: دور دوم طرح «تلاوت محبوب» در راستای آشنایی اقشار مختلف و مخاطبان بین‌الملل با قاریان ایرانی و تلاوت‌های فاخر آن‌ها برگزار می‌شود.

طرح «تلاوت محبوب» در گام دوم
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ در راستای تروج فرهنگ استماع تلاوت قرآن کریم در میان اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان کشورمان و نیز توجه به تحقق مطالبات مقام معظم رهبری به ویژه در آخرین دیدارشان با جامعه قرآنی مبنی بر تشکیل جلساتی صرفا برای استماع قرآن، همچنین با توجه به بُعد بین‌المللی این خبرگزاری و داشتن ۱6 زبان زنده دنیا، طرح بین‌المللی «تلاوت محبوب» از سوی خبرگزاری ایکنا اجرا می‌شود.

این طرح در دور دوم اجرایش، پنج تلاوت از برترین تلاوت‌های پنج قاری بین‌المللی کشورمان را برگزیده است که شامل تلاوت‌های مهدی عادلی، حسین رستمی، حمیدرضا احمدی‌وفا، امین پویا و صالح اطهری‌فرد است. علاقه‌مندان پس از شنیدن این تلاوت‌ها، می‌توانند تلاوت محبوب خود را نیز انتخاب کنند.
دور دوم طرح تلاوت محبوب از روز یکشنبه، 24 مرداد همزمان با ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) با بارگذاری پنج تلاوت آغاز می‌شود.

تلاوت محبوب در پنج دوره بین ۲۵ قاری کشورمان اجرا می‌شود و در دور نهایی بین پنج راه‌یافته به فینال، رقابت شکل گرفته و به منتخب برتر، تندیس تلاوت محبوب از سوی خبرگزاری ایکنا اهدا خواهد شد.
این رقابت در میان مخاطبان ایکنا در سراسر جهان و در ۱۶ زبان زنده دنیا برگزار می شود.

در دور نخست، پنج تلاوت از پنج قاری بین‌المللی کشورمان، شامل تلاوت‌های احمد ابوالقاسمی، محمدرضا پورزرگری‌، حمید شاکرنژاد، سعید طوسی و منصور قصری‌زاده انتخاب شد.

captcha