حضور قاری گیلانی در فینال مسابقات قرائت
کد خبر: 3539804
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

حضور قاری گیلانی در فینال مسابقات قرائت

گروه فعالیت های قرآنی: ششمین روز از مسابقات سراسری قرآن در حالی آغاز شد که با اتمام مرحله نیمه نهایی رشته قرائت، 9 قاری موفق شدند به مرحله فینال سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم راه یابند که حسین رفیعی از گیلان موفق به حضور در این مرحله از مسابقات شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، ششمین روز ار مسابقات سراسری قرآن در حالی آغاز شد که با اتمام مرحله نیمه نهایی رشته قرائت، 9 قاری موفق شدند به مرحله فینال سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم راه یابند.

حامد علیزاده از استان خراسان رضوی، سعید پرویزی از استان تهران، سیدمصطفی حسینی از استان قزوین، محمد حسن موحدی از استان تهران، حسین رفیعی از استان گیلان، محمد جماله از استان بوشهر، وحید نظریان از استان کرمانشاه، امیر لعل اول از استان خراسان رضوی و کاظم آذرپیرا از استان خوزستان راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی هستند که در سالن جام جم مجتمع زیباکنار برگزار می شود.

امروز، اول آبان مسابقات نهایی حفظ کل، 10، 20 جزء و قرائت در سالن جام جم برگزار می شود؛ عصر امروز هم برگزیدگان ترتیل، قرائت، حفظ کل، 10 و 20 جزء در مراسم اختتامیه بخش برادران که با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور برگزار می شود، تجلیل می شوند.

محافل قرآنی و کارگاه های آموزش قرآنی هم در نقاط مختلف گیلان برگزار می شوند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۲
0
0
حضور قاری نشانه تلاش و کوشش او را نشان می‌دهد که به این موفقیت رسیده است
captcha