بزرگترین روستای شهید پرور خوشاب اولین شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرد
کد خبر: 3553423
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

بزرگترین روستای شهید پرور خوشاب اولین شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرد

گروه فرهنگی: بزرگترین روستای شهید پرور شهرستان خوشاب «شم‌آباد» با 45 شهید، اولین شهید مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را تقدیم اسلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، بزرگترین روستای شهید پرور شهرستان خوشاب «شم‌آباد» که دارای 45 شهید دفاع مقدس است، اولین شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرد.
شهید جلالی از کسانی بود که به‌عنوان مستشار نظامی جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، سومین بار به سوریه اعزام شده بود در نبرد با تکفیری‌ها با اصابت موشک به شهادت رسید.
محمد جلالی، برادر شهید مدافع حرم، احمد جلالی در گفت‌و گو با(ایکنا)، با بیان اینکه به شهادت در راه اسلام و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) افتخار می‌کنیم و مایه مباهات ما است، اظهار کرد: برادرم در منطقه تدمر سوریه در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، روز شنبه 20 آذر با اصابت موشک گروه‌های تکفیری به شهادت رسید که روز 22 آذر از شهادت ایشان مطلع شدیم.
همرزم این شهید بزرگوار با اشاره به اینکه احمد برای سومین باری بود که به سوریه اعزام شده بود، تصریح کرد: به دلیل اصابت موشک تکفیری‌ها به خودرو شهید، از بدن وی چیز زیادی باقی نمانده است.
وی ادامه داد: بنا به وصیت آن شهید والا مقام برای تدفین در قم منتظر تصمیم مسئولان استان هستیم و زمان دقیق تشییع اعلام خواهد شد.
برادر شهید جلالی با ابراز اینکه آن شهید وصیت کرده‌اند پیرو ولایت فقیه باشید، تصریح کرد: بعد از مراسم تدفین در قم، در شهرستان سبزوار و خوشاب مراسم تشییع نمادین برگزار می‌شود، بنا به تصمیم مسئولان قطعه‌ای در گلزار شهدای روستای شم‌آباد خوشاب به شهید جلالی اختصاص یافته است.
یادآور می‌شود، احمد جلالی، پنجمین شهید مدافع حرم دیار سربداران و اولین شهید مدافع حرم شهرستان خوشاب، روستای «شم‌آباد» است که روز شنبه 20 آذر 95 در منطقه تدمر سوریه در سن 43 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
captcha