ششمین دوره طرح اسوه آغاز می شود
کد خبر: 3579442
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
از فردا؛

ششمین دوره طرح اسوه آغاز می شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: ششمین دوره طرح آموزش قاریان نوجوان «اسوه» از فردا در مشهد مقدس آغاز می شود و تا روز 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن از برگزاری ششمین دوره آموزشی، تربیتی قاریان ممتاز نوجوان قرآن کریم اُسوه، از تاریخ 12 تا 20 اسفندماه در مشهد مقدس خبر داد.
وی گفت: در این دوره 46 نفر از قاریان ممتاز عضو طرح اُسوه از استان های مختلف حضور دارند و تحت آموزش‌های تخصصی قرائت و برنامه های پرورشی و تربیت قرآنی قرار خواهند گرفت.
رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن اظهار کرد: برای قاریان نوجوان، در طی این هشت روز بالغ بر 20 جلسه آموزشی در نظر گرفته شده که با حضور اساتید ممتاز برگزار خواهد شد.
میرزاجانی، توفیق زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)، برگزاری محافل انس با قرآن، دیدار با علماء، تولید تلاوت برای صدا و سیما و اردوی تفریحی و سیاحتی را از جمله برنامه های پیش بینی شده در این دوره عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: سومین نشست هم اندیشی والدین قاریان عضو طرح اُسوه هم در حاشیه دوره ششم در دستور کار قرار دارد.
یادآور می شود طرح آموزشی، تربیتی قاریان ممتاز نوجوان قرآن کریم (اُسوه) از سال 93 به همت جامعه فرهنگی قرآنی عصر و همکاری شورای عالی قرآن، با سرمایه‌گذاری روی قاریان ممتاز نوجوان سراسر کشور و با طراحی نظامی جامع که ناظر به همه ابعاد تربیت یک قاری ممتاز در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، تدارک دیده شد و در حال اجرا است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۹
0
0
برگزاری این دوره‌ها اقدامی خوب و تاثیر گذار است
captcha