هدیه قاریان کرسی‌های نفحات به معدنچیان
کد خبر: 3596334
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶

هدیه قاریان کرسی‌های نفحات به معدنچیان

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن، این هفته با تلاوت محمدحسن موحدی، عادل تقی پور، محمدهادی صلحجو، محمد برخورداری برگزار شد.

استقبال ائمه جماعات از کرسی های تلاوت نفحات+عکس
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذر‌ماه سال ۱۳۹۵ آغاز شده است. نفحات‌القرآن، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء، با تلاوت سه قاری ممتاز کشورمان در سطح مساجد تهران، شهرری، اسلامشهر، شمیرانات این طرح را پیاده می‌کند.
استقبال ائمه جماعات از کرسی های تلاوت نفحات+عکس

در ادامه این کرسی‌های تلاوت، هفتادوسومین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن جمعه ۸ اردیبهشت، در مسجد جامع آل یاسین، واقع در خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری، کوچه نهم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، با تلاوت قاری بین المللی، محمدحسن موحدی برگزار شد.

هفتاد و چهارمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن نیز، شنبه ۹ اردیبهشت ماه، با تلاوت قاری ممتاز، عادل تقی پور در مسجد جامع امام علی(ع) واقع در فلکه دوم شهران پس از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.
استقبال ائمه جماعات از کرسی های تلاوت نفحات+عکس
همچنین، هفتاد و پنجمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن، دوشنبه ۱۱ اردیبهشت با تلاوت قاری ممتاز کشورمان، محمدهادی صلحجو، در مسجد چمران واقع در پل مدیریت، شهرک نیایش، کوچه حسینی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با اجرای محمدباقر فغفوری برگزار شد.
استقبال ائمه جماعات از کرسی های تلاوت نفحات+عکس

هفتاد و ششمین کرسی تلاوت نفحات القرآن، چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت با تلاوت محمد برخورداری، قاری و مبتهل ممتاز کشورمان در مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در شهرری، ۲۴ متری، خیابان پیلغوش، کوچه تقوی راد پس از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

در این کرسی‌های تلاوت که آیات به صورت مکتوب نیز به منظور تدبر در قرآن در میان نمازگزاران توزیع می‌شود. در پایان به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد، هدایایی اعطاء می‌شود.
استقبال ائمه جماعات از کرسی های تلاوت نفحات+عکس

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.
مطالب مرتبط
captcha