اسامی قاریان اولین هفته از کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن در سال جدید
کد خبر: 3586624
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

اسامی قاریان اولین هفته از کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن در سال جدید

گروه جلسات و محافل: اولین هفته از کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن با تلاوت سعید پرویزی، مرتضی زارع و عبدالمحمد پورعاشوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذر‌ماه سال 1395 آغاز شده است. نفحات‌القرآن، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء، با تلاوت سه قاری ممتاز کشورمان در سطح مساجد تهران، شهرری، اسلامشهر، شمیرانات این طرح را پیاده می‌کند.

اولین هفته از کرسی های تلاوت نفحات القرآن در سال جدید

در ادامه این کرسی‌های تلاوت، شصت و هفتمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن سه شنبه، 15 فروردین، در مسجد الزهراء واقع در خانی‌آبادنو، 20 متری میعاد جنوبی، نبش کوچه 85 با تلاوت سعید پرویزی، قاری ممتاز کشورمان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، برگزار خواهد شد.

شصت و هشتمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن نیز، چهارشنبه، 16 فروردین‌ماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خانی‌آبادنو، 18 متری میثاق جنوبی، نبش کوچه 63 با تلاوت قاری ممتاز، مرتضی زارع پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

همچنین، شصت و نهمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن، پنجشنبه، 17 فروردین ماه در مسجد سیدالشهداء واقع در خانی‌آبادنو، 18 متری میثاق شمالی، شهرک بستان، کوچه شهید مرادی، میدان هویزه با تلاوت قاری ممتاز کشوری عبدالمحمد پورعاشوری پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

در این کرسی‌های تلاوت که آیات به صورت مکتوب نیز به منظور تدبر در قرآن در میان نمازگزاران توزیع می‌شود. در پایان به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد، هدایایی اعطاء می‌شود.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۹
0
0
خداقوت به این همت
captcha