درخشش حافظ نوجوان بنگلادشی در مسابقات دبی
کد خبر: 3609270
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

درخشش حافظ نوجوان بنگلادشی در مسابقات دبی

گروه بین‌الملل: محمد طریق‌ الاسلام، نوجوان 13 ساله بنگلادشی یکشنبه شب تلاوت زیبایی را در بیست‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی به نمایش گذاشت.

درخشش حافظ نوجوان بنگلادشی در مسابقات دبی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روزنامه «GNews»، این نوجوان بنگلادشی یکشنبه، 21 خرداد، یک شب مانده به پایان مسابقات بین‌المللی قرآن دبی با اجرای قوی خود تحسین حضار را در سالن شلوغ این مسابقات برانگیخت.
طریق الاسلام که اولین بار است در مسابقات بین‌المللی قرآن شرکت می‌کند، پسر امام جماعت مسجدی در داکا است که یکی از بهترین اجراهای امسال را به جای گذاشت.
وی که در نهمین شب مسابقات بین‌المللی قرآن دبی به روی سن رفت، با اجرای خوب خود این رقابت‌ها را وارد سطح جدیدی کرد.
اسلام که بارها در مسابقات سراسری کشورش مقام اول را کسب کرده است، از نحوه اجرای خود در این مسابقات ابراز رضایت کرد.
وی گفت: به لطف خدا فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم. طوری پیش رفت که خودم هم کمی تعجب کردم.
محمد طریق اسلام در سن 11 سالگی حفظ قرآن را آغاز کرده و سال گذشته حافظ کل قرآن شده و اکنون تحصیلاتش را در زمینه احادیث نبوی دنبال می‌کند.
مسابقات قرآن دبی امشب با برگزاری مسابقه حسن صوت که در آن چند داوطلب زیباترین صوت‌های قرآنی با یکدیگر رقابت می‌کنند، به کار خود پایان خواهد داد.
مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی فردا، 24 خرداد، در انجمن علمی و فرهنگی دبی برگزار خواهد شد.
علی فیضی، حافظ نوجوان کل قرآن کریم و نماینده کشورمان در بیست و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات ۱۴ خردادماه در دو نوبت بعدازظهر و شب به سوالات هیئت داوران پاسخ داد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۹:۳۵
0
0
ایشان دو سال پیش در مسابقات بین المللی بنگلادش بهمراه محمدعلی اسلامی از ایران دوم مشترک شدند. بنابراین اولین بارشون نیست
captcha