نماینده آمریکا؛ نفر اول مسابقات «زیباترین اصوات» دبی
کد خبر: 3609971
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

نماینده آمریکا؛ نفر اول مسابقات «زیباترین اصوات» دبی

گروه بین‌الملل: حذیفه صدیقی، حافظ 20 ساله آمریکایی توانست مقام اول مسابقات بین‌المللی «زیباترین اصوات‌»، را که در حاشیه بیست‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی برگزار شد، کسب کند.

نماینده آمریکا؛ نفر اول مسابقات «زیباترین اصوات» دبی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «KTimes»، حافظ 20 ساله آمریکا با اختلاف زیاد نسبت به 9 شرکت‌کننده دیگر این بخش توانست با قرائت عالی و طنین خوش صدایش، نفر اول این بخش شود.
صدیقی گفت: می‌خواهم پدر و مادرم را خوشحال و سرافراز کنم. آن‌ها از هیچ تلاشی برای حمایت از من فروگذار نکردند و همواره مرا تشویق کردند که این راه مقدس را تا پایان ادامه دهم.
وی افزود: حفظ قرآن کریم سبب تقویت ذهن من شده و در تحصیلاتم مرا بسیار کمک کرده و همچنین سبب آرام شدن و بهتر شدن رفتار من شده است.
صدیقی گفت: ممکن است کسی تصور کند که حفظ کردن قرآن کار دشواری است اما زمانی که با اخلاص شروع می‌کنید، خداوند متعال به تمامی کمک می‌کند.
وی افزود: گوش دادن به تلاوت قرآن به صورت مرتب برای تازه نگه داشتن محفوظات لازم است در غیر این صورت به فراموشی سپرده می‌شود. همچنین ما باید این آیات را به کار ببندیم و در زندگی خود اجرا کنیم و آن‌ها را تبدیل به یک واقعیت در زندگی‌مان کنیم.
صدیقی امیدوار است که تحصیلات دانشگاهی خود را به پایان برساند و به توصیه حضرت محمد(ص) به دیگران قرآن بیاموزد.
صدیقی که در مسابقات مقدماتی و نهایی نیز اجراهای بدون اشتباهی داشته، پیش‌بینی می‌شود که یکی از 10 برگزیده بخش اصلی بیست‌ویکمین دوره مسابقات دبی نیز باشد.
برگزیدگان این مسابقه  امروز، 25 خرداد ماه، ساعت 22 طی مراسمی در انجمن علمی و فرهنگی شهر دبی معرفی و تجلیل می‌شوند.
علی فیضی، حافظ نوجوان کل قرآن کریم و نماینده کشورمان نیز در بیست و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات شرکت کرده و اجرای خوبی داشته است.
captcha