توفیق مؤانست و عامل بودن به فرامین قرآن در گرو قرائت روزانه
کد خبر: 3622148
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
معتمدی تصریح کرد:

توفیق مؤانست و عامل بودن به فرامین قرآن در گرو قرائت روزانه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: رتبه نخست رشته حفظ قرآن سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: انس با قرآن و ممارست در تلاوت قرآن و گنجاندن قرائت روزانه قرآن در برنامه‌ هر روز می‌تواند، توفیق عامل بودن به دستورات قرآن و مؤانست با قرآن را بدهد.



موسی معتمدی، رتبه نخست رشته حفظ قرآن سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در حاشیه آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره «طیبات» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در خصوص با قرآن‌ همراه شدن نسل جوان کشورمان، اظهار کرد: انس با قرآن و ممارست در تلاوت قرآن و گنجاندن قرائت روزانه قرآن در برنامه‌ هر روز می‌تواند، توفیق عامل بودن به دستورات قرآن و مؤانست با قرآن را بدهد.
این حافظ کل قرآن در خصوص نقش بانوان قرآنی در تأثیر زندگی ایرانی ـ اسلامی و تربیت فرزندان قرآن، اضافه کرد: بانوان به ویژه مادران اصلی‌ترین نقش را در تربیت فرزندان دارند. همانطور که در دستورات دین اسلام و در روایات اهل‌بیت(ع) بارها و بارها بر این موضوع تأکید شده است اگر مادر خانواده قرآنی باشد، فضای خانه نیز قرآنی می‌شود.
وی بیان کرد: اگر فضای خانه قرآنی باشد، مقدمه بزرگی برای تربیت قرآنی فرزند است و اگر مادران چامعه به سمت و سوی قرآن به ویژه حفظ قرآن بروند می‌توان گفت، حداقل بیش از آقایان در زمینه ترویج قرآن در کشور مؤثر هستند که این امر مقدمه انسان‌‌سازی و رشد و توانایی است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۵
0
0
بکارگیری اصول و قواعد قرآنی در بهتر شدن تلاوت موثر است
captcha